;
coinex

تصاحب NXP توسط کمپانی کوالکوم ؛ تلاش برای خرید تولیدکننده چیپ هلندی

کمپانی کوالکوم در فکر تصاحب NXP است. نهادهای قانون گذار چینی نیز قصد دارند با تصاحب NXP توسط این کمپانی موافقت نمایند.

به گزارش تکراتو، در صورتی که موافقت در زمینه تصاحب کمپانی NXP توسط کمپانی کوالکوم صورت گیرد، گامی دیگر در جهت بهبود روابط تجاری بین چین و ایالات متحده برداشته می شود. جزئیات این موضوع قرار است با مسئولین کوالکام نهایی شود.


بیشتر بخوانبد: کوالکام برای هدست های واقعیت مجازی خود تراشه اختصاصی می‌سازد


کمپانی کوالکوم NXP را تصاحب می کند

رگولاتوری های چینی در مورد این توافق نگرانند زیرا از نظر آنها این اقدام منجر به نابودی کسب و کارهای داخلی در حوزه پرداخت موبایل می شود. کمپانی NXP که قرار است با مبلغ 44 میلیارد دلار تصاحب شود، از شرکت هایی است که به تولید نیمه هادی ها می پردازد و فناوری ها و سرویس های مورد نیاز در حوزه پرداخت موبایل را فراهم می کند.

حکمرانی کمپانی کوالکوم بر بازار چیپ موبایل

کوالکام در حال حکمرانی بر بازار چیپست های موبایل است و تصمیم دارد تا فعالیت های خود را در سایر کشورها نیز توسعه دهد. البته NXP در حوزه چیپ های مرتبط با خودروها نیز فعالیت می کند که به سرعت در حال رشد است.

در صورت تأیید سازمان ضد انحصار چین، کوالکام یک گام دیگر به تصاحب کمپانی هلندی نزدیکتر خواهد شد، زیرا علاوه بر چین نیاز به تأییدیه 8 سازمان ضد انحصار دیگر از سراسر جهان برای این تصاحب وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: WALL STREET JOURNAL

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر