;
coinex

وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت دچار مشکل شده نه سرعت آن

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد مشکلات اینترنتی این چند وقت اعلام نمود که سرعت اینترنت مشکلی نداشته و کیفیت اینترنت افت داشته است.

به گزارش تکراتو، بعد از فیلترینگ تلگرام اینترنت کشور با مشکلاتی روبه رو شد و دسترسی به بسیاری از سایت ها با مشکل مواجه گردید. در ادامه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور رفع مشکلات اینترنت را دادند. وی در ادامه اعلام کرد که افت سرعت وجود نداشته‌ و کیفیت اینترنت کاهش یافته است.


بیشتر بخوانید: استفاده از فیلترشکن جرم است!


کیفیت اینترنت حق‌الناس است

محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد با توجه به حکم قضایی صادر شده برای فیلترینگ تگلرام، سازمان تنظیمات مقرارات اشکالاتی را در مورد سرعت اینترنت جمع آوری کرده که جلسه‌ای با شرکت‌های اینترنتی برگزار شده تا راه‌کارهایی برای رفع افت کیفتی که در سرویس‌های اینترنتی ایجاد شده بود اندیشیده شود. به گفته وی استفاده از روش‌هایی که کیفیت را بهبود ببخشد، آغاز شده است.


بیشتر بخوانید: مدیرعامل شاتل: اختلالات اینترنت به دلیل کم کاری اپراتورها نبوده است!


وی در مورد کیفیت اینترنت توضیح داد که کیفیت، دو بحث دارد که یکی از آن به کیفیت ارائه خدمات توسط شرکت‌های اینترینتی باز می‌گردد که هموارده بحث بر سر این موضوع وجود داشته است. به گفته وی این موضوعات مورد توجه قرار گرفته اند و مشکلات اینترنت حل خواهند شد زیرا افت کیفیت سرویس حق‌الناس است.


بیشتر بخوانید: شرکت های ارائه دهنده اینترنت برای رفع اختلالات اینترنتی فقط ۲۴ ساعت زمان دارند!


بهبود کیفیت بازی های رایانه

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات همچنین در مورد بهبود کیفیت بازی‌های رایانه‌ای سخن گفت و اعلام نمود که برای کسب و کارها نیز تمهیداتی اندیشیده شده تا از طریق شرکت‌ها مشکلاتی که داشته اند برطرف گردد.

وی به تشکیل کارگروهی برای حل این مشکلات اشاره کرد و ادامه داد که سرویس ‌های داخلی که مسیریابی آنها از داخل دچار مشکل شده بود با تشکیل کارگروهی مشکلات آنها هدایت و رفع شده است.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات خاطر نشان کرد که مردم می توانند از طریق 195 نظراتشان را درباره مشکلات اینترنتی ارائه کنند. وی تاکید کرد که کاهش کیفیت موجود به زودی برطرف خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

منبع : isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر