coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نام مدل شیائومی می 8 اس ای در یک وب‌سایت رسمی رویت شد

بنابر آخرین گزارش‌ها، گوشی شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8SE) نیز همراه با مدل استاندارد اس ای در رویداد شنژن که دهم خرداد ماه (31 می) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

این روزها اخبار و اطلاعات زیادی پیرامون رویداد سالانه‌ی شیائومی و محصولاتی که در آن رونمایی خواهد شد، منتشر می‌شوند. این کمپانی چینی رسما اعلام کرد که هیچ گوشی هوشمندی با نام شیائومی می 7 رونمایی نمی‌شود و شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) به عنوان نسل جدید پرچمدار می 6 به بازار عرضه می‌شود. شایعات از جایی داغ‌تر شدند که نام مدل جدیدی از این پرچمدار با نام شیائومی می 8 اس ای به گوش رسید. نام این گوشی هوشمند به‌تازگی در وب‌سایت فروشگاه رسمی شیائومی رویت شده است.

بنابر آخرین گزارش‌ها، گوشی شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8SE) نیز همراه با مدل استاندارد اس ای در رویداد شنژن که دهم خرداد ماه (31 می) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: دستبند تناسب اندام می بند ۳ احتمالا به یک نمایشگر لمسی OLED مجهز می‌شود


 

گوشی‌های شیائومی می 8 اس ای همراه با می 8 و دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) در رویداد 31 ماه می رونمایی می‌شود. نام مدل اس ای از می 8 در حالی دیده شده که یک تخفیف 50 یوانی برای آن در فروشگاه رسمی شیائومی در نظر گرفته شده است. نام می 8 نیز در این فهرست دیده می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد، شباهت‌های این گوشی‌های هوشمند به طراحی ظاهری خلاصه نمی‌شود. اس ای در واقع مخفف عبارت Special Edition را نشان می‌دهد. اگر این نامگذاری به نسخه‌ی آیفون اس ای شباهت داشته باشد، پس می‌توان انتظار داشت که شیائومی می 8 اس ای درواقع نسخه‌ی کوچکتر با طراحی مشابه با نسخه‌ی استاندارد باشد. این کمپانی چینی در گذشته نیز از اپل کپی‌برداری کرده است؛ بنابراین چندان عجیب نیست که این نامگذاری نیز بر مبنای آیفون اس ای انجام شده باشد. برای مثال، گفته می‌شود که شیائومی می 8 به قابلیت اسکن چهره‌ی سه‌بعدی مجهز می‌شود که قبلا مشابه آن را در گوشی آیفون X دیده بودیم.

هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی اس ای از شیائومی می 8 با چه مشخصاتی همراه می‌شود. اما اگر شباهت‌های این دو مدل را در نظر بگیریم، می‌توانیم بگوییم که مدل اس ای نیز به تراشه‌ی اسنپدراگون 845 مجهز می‌شود. خوشبختانه تنها یک روز به رویداد رونمایی باقی مانده است؛ بنابراین به‌زودی پاسخ‌های پرسش‌های خود را پیدا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر