;
coinex

سرقت اطلاعات کاربران فیس بوک از طریق فایرفاکس و کروم ممکن شد

آسیب پذیری های امنیتی در کروم و موزیلا سرقت اطلاعات کاربران فیس بوک را ممکن کرد. این دو شرکت در فکر انشتار وصله امنیتی هستند.

به گزارش تکراتو، آسیب پذیری های موجود در کروم و فایرفاکس به مهاجمان و هکرها امکان می دهد تا بتوانند به سرقت اطلاعات کاربران فیس بوک بپردازند. البته این مشکل فقط محدود به فیس بوک نیست و از این روش می توان برای سرقت اطلاعات از هر وب سایتی استفاده کرد.

سرقت اطلاعات کاربران فیس بوک

به دلیل آسیب پذیری مرورگرهای کروم و فایرفاکس، سرقت اسامی کاربری و تصاویر شناسه های افراد در فیس بوک ممکن شد. حتی اطلاع از لایک های کاربران نیز ممکن شده است. این نقص امنیتی مربوط به قابلیت Cascading Style Sheets (CSS)  است که در قالب بخشی از استاندارد  CSS۳ در سال ۲۰۱۶ معرفی شد.

سرقت اطلاعات کاربران فیس بوک از طریق این آسیب پذیری به راحتی امکان پذیر است و اطلاعات کاربران در صورت ورود به این شبکه اجتماعی به سرقت می رود.

گوگل برای رفع این مشکل، وصله ای امنیتی همراه با نسخه ۶۳ مرورگر کروم عرضه کرده و در نسخه های بعدی هم آسیب پذیری یادشده را برطرف نموده است. موزیلا نیز دو هفته پیش بود که برای رفع این مشکل وصله ای برای نسخه ۶۰ مرورگر فایرفاکس ارائه نمود.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر