;
coinex

لنوو زد 5 به یک قاب فلزی، بدنه شیشه‌ای و دوربین دوگانه اصلی مجهز است

لنوو زد 5 (Lenovo Z5) فردا معرفی می‌شود به همین دلیل امروز یک عکس جدید از این محصول در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) منتشر شده است.

عکس ارائه شده نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از یک قاب فلزی، روکش شیشه‌ای قرار گرفته در جلو و پشت بدنه و دوربین اصلی دوگانه با آرایش سنسوری عمودی بهره می‌برد. چند وقت پیش هم یک تصویر از لنوو زد 5 منتشر شده بود. این عکس نشان داد که گوشی پرچمدار جدید لنوو به یک پنل پشتی منحنی شکل مجهز شده است و مانند گوشی‌های سری هواوی پی 20 در رنگ خاکستری هم عرضه می‌شود.

لنوو زد 5


بیشتر بخوانید: نگاه نزدیک به اولین گوشی بدون حاشیه‌ واقعی ؛ ویوو اپکس [تماشا کنید]


گفته‌های زیادی در مورد سبک طراحی گوشی لنوو زد 5 و سخت افزارهای به کار رفته در این محصول شنیده می‌شود. دعوتنامه‌ای که لنوو برای رویدادش منتشر کرده، نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای بهره می‌برد.

اخیرا چانگ چنگ، نایب رئیس شرکت لنوو، عکسی را از یک گوشی هوشمند با حاشیه‌های بسیار باریک و نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالا در فضای مجازی قرار داد. در برخی دیگر از عکس‌های لنوو زد 5 هم نشان داده شده است که تنها حاشیه قرار گرفته در پایین نمایشگر این گوشی هوشمند کمی ضخامت دارد و بقیه حاشیه‌ها بسیار باریک هستند.

گزارش‌های منتشر شده از این امر حکایت می‌کنند که گوشی پرچمدار جدید لنوو از یک نسبت نمایشگر به بدنه 95 درصدی و اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. برخی گفته‌اند که این گوشی هوشمند احتمالا مانند گوشی ویوو اپکس (Vivo APEX) به یک دوربین سلفی متحرک هم مجهز است.

احتمال این که لنوو در ساخت گوشی جدیدش از پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 استفاده کرده باشد نیز وجود دارد. علاوه بر این شایعه شده که دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند به فناوری هوش مصنوعی هم مجهز است. نمونه عکس‌های گرفته شده با این دوربین نشان می‌دهند که لنوو زد 5 می‌تواند عکس‌های پرتره بسیار باکیفیتی را ثبت کند.

لنوو زد 5

چانگ چنگ چند وقت پیش اعلام کرد که گوشی جدید سازنده چینی یک حافظه داخلی 4 ترابایتی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. چنگ همچنین گفته است که باتری لنوو زد 5 می‌تواند با یک بار شارژ این گوشی هوشمند را به مدت 45 روز در حالت آماده به کار روشن نگه دارد و کاربران می‌توانند در هنگام خالی بودن این باتری هم به مدت 30 دقیقه از گوشی خود استفاده کنند. هنوز جزییاتی در مورد قیمت و مکان عرضه لنوو زد 5 منتشر شده است اما این جزییات هم فردا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر