;
coinex

احضار مارک زاکربرگ به روسیه؛ ارائه توضیحاتی در مورد رسوایی های اخیر

رسوایی پیش آمده برای فیس بوک باعث احضار مارک زاکربرگ به روسیه شد. آنگونه که معلوم است زاکربرگ باید توضیحاتی را در این مورد ارائه دهد.

به گزارش تکراتو، چندی پیش بنیان‌گذار و مدیر عامل فیسبوک به سراغ نمایندگان مجلس سنای آمریکا و سران پارلمان اروپا رفت و سعی کرد درباره‌ی موضوع حفظ حریم خصوصی کاربران توضیحاتی ارائه دهد. او نحوه‌ی به کارگیری اطلاعات توسط فیسبوک را توضیح داد و از دولت‌ها عذرخواهی کرد. به نظر می رسد که احضار مارک زاکربرگ به روسیه نیز بدین منظور باشد.


بیشتر بخوانید: رسوایی دوباره؛ انتشار داده های تست روانشناسی سه میلیون کاربر فیسبوک


احضار مارک زاکربرگ به روسیه

مسئولین روسیه از زاکربرگ درخواست کرده اند که به این کشور سفر کند و اطلاعاتی درباره‌ی حریم خصوصی به آنها ارائه دهد. البته درخواست مسئولان این کشور چندان دوستانه نبوده و ‌آنها رسماً مدیر عامل فیسبوک را برای شهادت دادن به کنسول فدرال این کشور فراخوانده‌اند. مسئولان روسیه اعلام کردند که زاکربرگ همان گونه که در دیگر کشور‌ها حاضر شده و توضیحاتی ارائه داده، باید به این سرزمین نیز سفر کند و توضیحات لازم را ارائه دهد.

سناتور Anton Belyakov  معتقد است که احضار زاکربرگ به روسیه نشان می دهد که پوتین به دنیای دیجیتال و فناوری اهمیت می دهد. او امیدوار است که آمدن مدیرعامل فیسبوک به روسیه، موجب شود که اطلاعات ارزشمندی در مورد حفظ حریم خصوصی کاربران مطرح شود تا آنها بتوانند قوانین مناسبی در این زمینه وضع کنند.

اینکه دقیقا روسیه از زاکربرگ چه سوالاتی می پرسد دقیقا مشخص نیست. سران این کشور معتقدند که اطلاعات کاربران روس باید در یک سرور روسی ذخیره شود و این شبکه‌ اجتماعی هنوز نتوانسته خواسته‌‌ی آنها را انجام دهد.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: androidheadlines

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر