;
coinex

حکمرانی اپل بر بازار پوشیدنی های هوشمند ؛ آمار سه ماه اول سال جاری

اپل و شیائومی برای حکمرانی بر بازار پوشیدنی های هوشمند با هم در رقابت هستند. هر کدام سعی در به دست آوردن مقام اول پرفروش ترین برند پوشیدنی را دارند.

به گزارش تکراتو، موسسه Canalys در گزارشی اعلام کرد که اپل و شیائومی با سهم مشابه ۱۸ درصدی رقابت تنگاتنگی را برای کسب مقام پرفروش ترین برند در بازار پوشیدنی های هوشمند به راه انداخته اند.

مقام اول بازار پوشیدنی های هوشمند

بالاخره مشخص شد که اپل واچ توانسته مقام پرفروش ترین محصول بازار پوشیدنی های هوشمند در سه ماهه نخست ۲۰۱۸ را به دست آورد. اپل در این مدت ۱۶.۱ درصد از کل سهم فروش بازار را به دست آورد و شیائومی به فروش ۱۴.۸ درصدی دست یافت.

به لطف نسخه مجهز به درگاه سیمکارت اپل واچ سری 3، فروش پوشیدنی های هوشمند اپل در سه ماهه نخست ۲۰۱۸ حدود ۱۳.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت. کمپانی کالیفرنیایی موفق شده در این مدت ۴ میلیون دستگاه انواع ساعت های هوشمند خود را به فروش برساند.

البته شیائومی نیز در این بین توانست فروش خود را از ۳.۶ میلیون دستگاه در سال گذشته به ۳.۷ میلیون واحد در سه ماه نخست سال جاری برساند. اما سود این کمپانی تنها ۱.۸ درصد از کل سود حاصل در این حوزه بود.

 بازار پوشیدنی های هوشمند

سایر کمپانی های موفق در حوزه گجت های پوشیدنی

جایگاه سوم در بازار پوشیدنی های هوشمند به Fitbit رسید. میزان فروش محصولات این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۸ درصد کاهش یافته است. ساعت هوشمند Versa که توسط این کمپانی عرضه شد، در شش هفته اول عرضه خود حدود یک میلیون واحد فروش داشت.

هوآوی نیز برای به دست آوردن جایگاه چهارم بزرگترین تولید کننده پوشیدنی های هوشمند بسیار تلاش کرد. با وجود اینکه هواوی در سه ماهه نخست ۲۰۱۷ تنها موفق به فروش ۵۰۰ هزار دستگاه ساعت هوشمند شده بود، اما فروش آن در سه ماهه نخست امسال با ۱۴۷ درصد افزایش به ۱.۳ میلیون واحد رسید.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر