;
coinex

گوشی میان رده گلکسی ای 9 استار سامسونگ در چین رونمایی شد

بعد از هفته‌ها انتشار اخبار مختلف، گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) بالاخره در چین رونمایی شد تا بخشی از سهم بازار موبایل از دسته رفته سامسونگ را در این کشور برگرداند.

گلکسی ای 9 استار از نمای جلو به میزان زیادی شبیه به یک گوشی معمولی از برند سامسونگ است به این نحو که با نگاه کردن به این گوشی هوشمند هم یک نمایشگر بی‌کران سوپر AMOLED با حاشیه‌های باریک توجه شما را جلب می‌کند. در حاشیه بالایی این نمایشگر یک اسپیکر و سنسور دوربین سلفی هم قرار گرفته است. با اینحال نمای پشتی این گوشی هوشمند با نمای پشتی سایر گوشی‌های سازنده مشهور کره‌ای به کلی تفاوت دارد. در پشت گلکسی ای 9 استار خبری از سبک طراحی که سامسونگ در ساخت گوشی‌های اقتصادی خود به کار می‌گیرد، نیست بلکه یک طراحی الهام گرفته شده از پنل پشتی آیفون X دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید: نکات و ترفندهای آیفون ۱۰ ؛ ویژگی‌های آیفون X را بهتر بشناسیم


سامسونگ یک دوربین دوگانه با آرایش عمودی را در گوشه سمت چپ بالای بدنه استار نصب کرده و یک فلش دوگانه LED را نیز در زیر آن قرار داده است. یک سنسور اسکنر اثر انگشت مربع شکل هم در قسمت مرکزی بالای پنل پشتی قرار دارد.

گلکسی ای 9 استار

مشخصات فنی گوشی گلکسی ای 9 استار سامسونگ

سازنده مشهور کره‌ای در ساخت گوشی میان‌رده جدیدش از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 660، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی استفاده کرده است. گلکسی ای 9 استار از سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و یک باتری قدرتمند 3,700 میلی‌آمپر ساعتی هم بهره می‌برد. سامسونگ در یک معرفی جداگانه محصول دیگری به نام گلکسی ای 9 استار لایت (Galaxy A9 Star Lite) را هم معرفی کرد. این گوشی هوشمند در واقع همان گلکسی ای 6 پلاس (+Galaxy A6) است. ای 9 استار استاندارد با قیمت 470 دلار و ای 9 استار لایت با قیمت 310 دلار در چین عرضه می‌شوند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر