;
coinex

سرقت از صرافی ارز دیجیتال کره باعث افت ارزش بیت کوین شد

سرقت از صرافی ارز دیجیتالی کوین رِیل کره جنوبی، افت ارزش بیت کوین را به دنبال داشت. این صرافی اعلام کرده که مورد حمله هکرها قرار گرفته است.

به گزارش تکراتو، سرقت از صرافی ارز دیجیتالی کره  جنوبی باعث شده تا نگرانی هایی در مورد امنیت تبادل رمز پول ها به وجود آید. به نظر می رسد که سیاست های جهانی در راستای قانون گذاری برای مبادله ارزهای مجازی ناکام مانده باشند.


بیشتر بخوانید: راه اندازی مرکز درمان اعتیاد به پول مجازی در اسکاتلند


افت ارزش بیت کوین به دنبال سرقت از صرافی ارز دیجیتالی

وبسایت کوین ریل اعلام کرده که سیستم های این شرکت مورد نفوذ سایبری قرار گرفته اند و چیزی حدود 30 درصد از سکه های مبادله شده در این صرافی از دست رفته اند. میزان ارزش سکه ها قابل محاسبه نیست، ولی منبعی ناشناس اعلام کرده که سکه های دیجیتال به سرقت رفته 37.28 میلیون دلار ارزش داشته اند.

کوین ریل اعلام کرده که 70 درصد سکه مجازی باقی مانده که در کیف پول الکترونیکی cold wallet نگهداری می شوند، در امان هستند.


بیشتر بخوانید: مقدار انرژی مورد نیاز برای استخراج بیت کوین چقدر است؟


کوین ریل یک صرافی کوچک در کره جنوبی است که توانسته با این اتفاقات باعث افت ارزش بیت کوین و نوسانات قیمت آن شود. قیمت این ارز دیجیتالی به 6779 دلار به ازای هر سکه رسیده، در حالی که تا دو روز پیش این میزان حدود 7600 دلار بود.

پیش از این صرافی یوبیت در این کشور پس از دو بار هک شدن، اعلام ورشکستگی کرد. همچنین صرافی ژاپنی کوین چک خبر از سرقت ارز دیجیتال به ارزش بیش از نیم میلیارد دلار داده است.

کره جنوبی 14 صرافی رمز پول اصلی دارد که معیارهایی برای حفاظت بهتر از کاربران را ژانویه سال جاری میلادی پذیرفته اند. از جمله مواردی که در این معیارها به آن اشاره شده، جلوگیری از ایجاد بیش از یک حساب کاربری است.

در حال حاضر آژانس اینترنت و امنیت کره جنوبی با همکاری پلیس مشغول بررسی موضوع سرقت هستند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: REUTERS

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر