coinex
otetmarket
propification.com

گوشی پرچمدار اکسپریا ایکس زد پریمیوم در صدر جدول امتیاز بندی AnTuTu

طبق اطلاعات منتشر شده توسط AnTuTu گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) سونی برترین گوشی اندروید جهان در ماه مه 2018 بوده است.

در دنیای گوشی‌های همراه کارایی تنها پارامتر مهم نیست. یک گوشی هوشمند می‌تواند سرعت بسیار بالایی داشته باشد و علیرغم داشتن نرم‌افزارهای بسیار سنگین، عملکرد بسیار سریعی را ارائه کند، اما اگر سایر زمینه‌ها مانند عملکرد نمایشگر و دوربین و عمر باتری راندمان خوبی نداشته باشد، باز هم یک گوشی ناکارآمد محسوب می‌شود.

گزارشی که اخیرا توسط AnTuTu منتشر شده از این امر حکایت می‌کند که گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی برترین گوشی اندروید جهان در ماه مه 2018 (11 اردیبهشت تا 10 خرداد) بوده است. طبق این گزارش 96 درصد از کاربران بیشترین امتیاز را به این گوشی هوشمند داده‌اند. پریمیوم علیرغم اینکه جزء پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان نبوده در صدر جدول رتبه بندی برترین گوشی اندروید ماه مه AnTuTu قرار گرفته است.

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

به نظر می‌رسد که فناوری موشن آی (Motion Eye) عاملی بوده که بیشترین تاثیر را در رسیدن اکسپریا ایکس زد پریمیوم به این مقام داشته است. این فناوری کاربران پریمیوم را قادر می‌سازد تا با سرعت فوق آهسته از مناظر مورد علاقه خود فیلم ضبط کنند. عامل دیگر در این موفقیت پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 بوده است. این تراشه می‌تواند هم در شرایط روزمره و هم در اجرای نرم افزارهای بسیار سنگین کارایی بسیار خوبی را ارائه کند.

در این رتبه بندی گوشی‌های میزو پرو 6 پلاس (Meizu Pro 6 Plus)، شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) و وان پلاس 6 (OnePlus 6) به ترتیب در مقام‌های دوم، سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر