;
coinex

ساعت هوشمند گیر اس 4 همراه با گلکسی نوت 9 سامسونگ رونمایی می‌شود

منابع خبری کره‌ای اعلام کرده‌اند که سامسونگ در رویداد رونمایی از گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) در مرداد ماه، ساعت هوشمند گیر اس 4 (Gear S4) را هم معرفی خواهد کرد.

دو نسل قبلی ساعت‌های هوشمند گیر در رویداد IFA در برلین آلمان رونمایی شدند. کمپانی سامسونگ هنوز هم تاریخ دقیق مراسم معرفی گوشی پرچمدار گلکسی نوت 9 را اعلام نکرده است، با اینحال برخی گزارش‌ها مدعی هستند که این رویداد در 18 مرداد ماه (9 آگوست) برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: عمر باتری تعیین کننده‌ی چیدمان افقی یا عمودی در لنزهای دوربین نوت ۹ خواهد بود


گفته می‌شود که سامسونگ در ساخت پردازنده‌ی اپلیکیشن در ساعت هوشمند گییر اس 4 از PLP استفاده کرده است. این پردازنده علاوه بر قیمت ارزان‌تری که دارد، به طراحان سامسونگ کمک می‌کند که دستگاه را به شکل باریک‌تری تولید کنند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ برای اولین بار،‌ این تکنولوژی را همراه با ساعت هوشمند گیر اس 4 به بازار معرفی خواهد کرد.

مجهز شدن ساعت هوشمند گیر اس 4 به باتری بزرگ‌تر

یکی از افشاگرهای معروف به نام Ice Universe در وب‌سایت ویبو اعلام کرد که گیر اس 4 در مقایسه با ساعت‌های نسل قبلی خود، به باتری بزرگ‌تری مجهز می‌شود. این احتمال وجود دارد که باتری بزرگ‌تر نیز به لطف تراشه‌های PLP ایجاد شده باشند. در هر صورت، ترجیح می‌دهیم که ساعت هوشمند گییر اس 4 به باتری بزرگ‌تری مجهز شود، تا اینکه صرفا با یک طراحی باریک‌تر در دسترس قرار گیرد.

برخی شایعات از معرفی گلکسی نوت 9، ‌گیر اس 4، تبلت گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) و بیکسبی 2.0 به صورت همزمان خبر می‌دهند. در این صورت، این رویداد هیجان زیادی را برای هواداران برند سامسونگ به همراه خواهد داشت.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر