;
coinex

جزییات جدیدی در مورد رنگ‌های تبلت‌های گلکسی تب اس 4 و تب ای 10.1 2018

در چند ماه اخیر شایعه‌ها و خبرهای زیادی در مورد تبلت‌های گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) و گلکسی تب ای 10.1 (Galaxy Tab A 10.1) منتشر شده است.

تاریخ عرضه این دو تبلت هنوز مشخص نیست اما خبرگزاری سم موبایل (SamMobile) گفته است که این دو محصول در رنگ‌های مشکی و خاکستری در اختیار کاربران و طرفداران سامسونگ قرار می‌گیرند. این منبع خبری همچنین گفته است که سازنده مشهور کره‌‌ای این دو تبلت جدید را در فصل تابستان و قبل از شروع ماه اوت (10 مرداد تا 9 شهریور) معرفی می‌کند. سامسونگ می‌خواهد در تاریخ 18 مرداد (9 اوت) یک رویداد رونمایی را در شهر نیویورک برگذار کند اما طبق اطلاعات موجود این رویداد فقط به معرفی فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) و ساعت هوشمند گیر اس 4 (Gear S4) تعلق دارد.

هنوز مشخص نیست که آیا “مشکی” و “خاکستری” نام‌های رسمی دو آپشن رنگ تبلت‌های جدید هستند یا خیر، با اینحال این نام‌ها با روش نامگذاری سامسونگ تطابق دارند؛ این سازنده برای مثال تبلت گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) خود را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای ارائه کرد.

گلکسی تب اس 4

مشخصات گلکسی تب اس 4 و گلکسی تب ای 10.1

منابع خبری گفته‌اند که گلکسی تب اس 4 شماره سریال SM-T835 و گلکسی تب ای 10.1 مدل 2018 شماره سریال SM-T595 را بر روی خود دارد. هنوز مشخص نیست که تبلت‌های جدید سامسونگ با چه نام‌هایی به طور رسمی ارائه می‌شوند اما بعید است که سازنده مشهور کره‌ای امسال روش نامگذاری خود را به میزان زیادی تغییر دهد.

انتظار می‌رود که عضو جدید خانواده تبلت‌های گلکسی ای یک تبلت اقتصادی باشد اما می‌توان احتمال داد که گلکسی تب اس 4 با یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835، نمایشگر QHD، قلم اس پن شبیه به قلم نوت 8 و چند ویژگی پیشرفته دیگر عرضه می‌شود. این احتمال وجود دارد که هر دو محصول با سیستم عامل اندروید 8 اوریو و توانایی پشتیبانی قابلیت Project Treble گوگل عرضه شوند و زودتر از تبلت‌های قبلی سامسونگ بروزرسانی‌های نرم افزاری را دریافت کنند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر