coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزییات جدیدی در مورد تبلت گلکسی تب ادونسد 2 سامسونگ منتشر شد

این احتمال وجود دارد که سامسونگ امسال سه تبلت اندرویدی را وارد بازار کند. ظاهرا یکی از این محصولات گلکسی تب ادونسد 2 (Galaxy Tab Advanced 2) نام دارد.

اخیرا چند خبر در مورد دو تبلت جدید سامسونگ با نام‌های گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) و مدل 2018 گلکسی تب ای 10.1 (Galaxy Tab A 10.1) منتشر شده است. ظاهرا سامسونگ می‌خواهد علاوه بر این دو محصول یک تبلت دیگر را هم با نام گلکسی تب ادونسد 2 معرفی کند.

مشخصات تبلت گلکسی تب ادونسد 2 سامسونگ

گلکسی تب ادونسد 2 از نقطه نظر طراحی شبیه به گلکسی تب اس 4 است از این رو می‌توان انتظار داشت که این محصول با کلیدهایی قرار گرفته در نمایشگرش (به جای کلید فیزیکی خانه) و حاشیه‌هایی باریک‌تر ارائه شود. گلکسی تب ادونسد 2 برخلاف تبلت پرچمدار گلکسی تب اس 4 فاقد اسکنر عنبیه چشم است اما دوربین سلفی آن از یک فلش LED بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که سازنده مشهور کره‌ای می‌خواهد از همان پردازشگر اگزینوس 7870 که در مدل 2016 تبلت گلکسی تب ای 10.1 استفاده کرد در ادونسد 2 هم استفاده کند. این پردازشگر احتمالا در ادونسد 2 توسط یک رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 8 اوریو پشتیبانی می‌شود.

گلکسی تب ادونسد 2 شماره سریال SM-T583 را بر روی خود دارد و ظاهرا قرار است که در قالب محصولی با بهینه سازی‌های محدود به عنوان جانشین مدل اولیه گلکسی تب ای 10.1 که با شماره سریال‌های SM-T580 و SM-T585 وارد بازار شد، عرضه شود. البته باید در نظر داشته باشید که محصولی که اخیرا با شماره سریال SM-T595 به عنوان مدل 2018 تبلت گلکسی تب ای 10.1 رویت شده است با گلکسی تب ادونسد 2 تفاوت دارد و از نمایشگر بزرگ‌تری بهره می‌برد. این تبلت با نام گلکسی تب ادونسد 2  ایکس ال (Galaxy Tab Advanced 2 XL) عرضه می‌شود اما احتمال تغییر کردن نام آن به گلکسی تب ای 2 ایکس ال (Galaxy Tab A2 XL) هم وجود دارد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر