;
coinex

پرسیدن سوال از کاربران در استوری اینستاگرام ؛ قابلیتی جدید در استوری

پرسیدن سوال از کاربران در استوری اینستاگرام امکان پذیر شد. اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد در استوری ها از یکدیگر سوال بپرسند.

به گزارش تکراتو، پیش از این اینستاگرام اجازه می داد تا کاربران در قسمت استوری، نظرسنجی برگزار کنند اما به تازگی شایعه شده این پلتفرم قصد دارد قابلیت پرسیدن سوال از کاربران در استوری را نیز ارائه نماید.


بیشتر بخوانید: نسخه کم حجم اینستاگرام (Instagram Lite) منتشر شد


پرسیدن سوال از کاربران در استوری اینستاگرام

یک کاربر می‌تواند سوال به خصوصی را با دنبال کنندگان خود مطرح کند. آنها نیز می‌توانند جواب‌های دلخواه خود را تایپ کرده تا کاربری که سوال پرسیده بتواند در یک لیست، تمامی جواب‌ها را بخواند.

اینستاگرام امکان پرسیدن سوال از کاربران در استوری را تایید نکرده و فعلا مشخص نیست این قابلیت چه زمانی به لیست ابزار استوری تمامی کاربران اضافه خواهد شد.

پرسش سوال از کاربران در استوری اینستاگرام

به تازگی تصویری از این ویژگی در پروفایل یک کاربر اندونزیایی دیده شده، به نظر میٰ‌رسد که این قابلیت تنها به یک منطقه یا کشور خاص محدود نباشد. البته کاربران ایتالیایی هم چنین گزینه‌ای را مشاهده کرده‌اند.

تلاش برای افزایش محبوبیت

این شبکه اجتماعی هر روز در حال اضافه کردن قابلیت هایی جدید است. اینستاگرام قصد دارد با ارائه تمام قابلیت های جالب در یک پلتفرم کاربران را بیشتر از همیشه به این اپلیکیشن وابسته کند. برای آشنایی بیشتر با قابلیت های جدید این شبکه اجتماعی می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر