;
coinex

تکلیف وام 100 میلیاردی پیام رسان های داخلی چه خواهد شد؟

تکلیف وام 100 میلیاردی پیام رسان های داخلی مشخص نیست. اما به نظر می رسد که دولت توان پرداخت این وام را به پیام رسان ها نداشته باشد.

به گزارش تکراتو، معاون وزیر ارتباطات اعلام کرده که پیام رسان های داخلی درخواست وام 100 میلیاردی داشته اند. وی ادامه داد که آنها توان پرداخت این وام را ندارند.


بیشتر بخوانید: پیام رسان های داخلی تسهیلات دریافت کردند؛ اعطای وام ۵ میلیاردی به ۳ پیام رسان بومی


وام 100 میلیاردی پیام رسان های داخلی

نصرالله جهانگرد در یک نشست خبری در مورد وام 100 میلیاردی پیام رسان های داخلی سخن گفت. به گفته وی آنها توان و ظرفیت پرداخت وام ۱۰۰ میلیاردی به پیام رسان های داخلی را ندارند. وی ادامه داد که بیش از این، ۵ پیام رسان داخلی، هر یک ۵ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند و همچنان هم به دنبال دریافت تسهیلات ۵۰ میلیارد تومانی تا ۱۰۰ میلیارد تومانی هستند.

وی اضافه کرد که وزارت ارتباطات منابعی برای تخصیص این میزان تسهیلات به این شرکت های داخلی ندارد. درخواست وام 100 میلیاردی پیام رسان های داخلی در راستای حمایت از کالای داخلی بوده که البته تاکنون موفق به دریافت وام تا سقف ۵ میلیارد تومان شده اند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر