;
coinex

خرید استودیو‌های بازی‌ سازی و راه‌اندازی سرویس استریم بازی توسط گوگل

شرکت گوگل قصد راه اندازی سرویس استریم بازی را دارد. این کمپانی برای تحقق این هدف خود در فکر خرید استودیوهای بازی است.

به گزارش تکراتو، گوگل برای راه‌اندازی سرویس استریم بازی در حال خرید استودیو‌های بازی‌سازی است. اوایل سال جاری بود که شایعاتی در مورد راه اندازی سرویس استریم بازی توسط گوگل منتشر شد.

راه اندازی سرویس استریم بازی توسط گوگل

درست مانند سرویس‌هایی چون انویدیا جی‌فورس ناو (Nvidia Geforce Now)  و پلتفرم‌های مشابه، کاربران می‌توانند به واسطه‌ی سرویس استریم بازی گوگل با سخت‌افزارهای پایین‌رده و بر بستر اینترنت، به انجام بازی‌های مدرن بپردازند.

براساس اطلاعاتی که در این مورد در رسانه های مختلف منتشر شده است، گوگل در کنار طراحی سخت‌افزار مخصوص، همچنان در مرحله‌ی توسعه قرار دارد. در سخت‌افزار موردنیاز، لزومی به استفاده از قطعات گران‌قیمت و رده‌بالا نیست.

به نظر می رسد که کروم‌کست‌های فعلی با دریافت به‌روزرسانی، قادر به تعامل با این سرویس باشند و نقش سخت‌افزار ذکرشده را برای کاربران ایفا کنند. شخصی که آشنایی بالایی با این پروژه دارد در این مورد اعلام کرده است:

تصور کنید که عنوان ویچر ۳ را تنها در یک زبانه‌ی مرورگر گوگل کروم بازی کنید.

تاکنون بارها و بارها بر همگان ثابت شده که موفقیت یک پلتفرم گیمینگ به عناوینی که در آن ارائه می‌شود، بستگی دارد. بنابراین گوگل نیز برای دستیابی به این مهم نه تنها با توسعه‌دهندگان و ناشران بزرگ این صنعت در حال گفتگو است، بلکه احتمالاً در صدد خرید برخی از استودیوهای بازی‌سازی است.

تاکنون هیچ اطلاعاتی از زمان معرفی و عرضه‌ی این سرویس به بیرون درز نکرده، اما به نظر می رسد که گوگل برای معرفی محصولات سخت‌افزاری خود، هر سال رویدادی را در ماه اکتبر برگزار کند.

به نظر شما گوگل در سرویس استریم بازی ویدیویی تا چه اندازه موفق خواهد بود؟

.

منبع:  androidpolice

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر