;
coinex

اسکایپ هم به تیک خوانده شدن پیام ها مجهز شد

پیام رسان اسکایپ هم از تیک خوانده شدن پیام ها استفاده می کند. از این پس اگر کسی پیام شما را بخواند از خوانده شدن پیام مطلع خواهید شد.

به گزارش تکراتو، بعد از اینکه پیام شما در اسکایپ خوانده شد، تصویر پروفایل دریافت کننده پیام در پایین صفحه چت ظاهر می‌شود. این قابلیت نقش تیک خوانده شدن پیام ها را دارد.

تیک خوانده شدن پیام ها در اسکایپ

استفاده از قابلیت خوانده شدن پیام ها در اسکایپ در پلتفرم های دسکتاپ، اندروید و آی او اس امکان پذیر است. البته اگر مایل به استفاده از این قابلیت نیستید می توانید آن را غیرفعال کنید.

برای این منظور باید به قسمت تنظیمات حریم خصوصی اپلیکیشن رفت. لازم به ذکر است که در صورتی که شما حالت Invisible را برای خود انتخاب کرده باشید، قابلیت تیک خوانده شدن پیام ها برای شما غیرفعال خواهد بود.

تیک خوانده شدن پیام ها در پیام‌رسان‌های مشهوری مانند آی مسیج، واتس‌اپ، فیسبوک مسنجر، وایبر و تلگرام وجود دارد بنابراین استفاده از این قابلیت در اسکایپ خبر عجیبی نیست. البته لازم بود تا اسکایپ پیش از این به این قابلیت مجهز می شد زیرا این قابلیت می توانند بر محبوبیت اسکایپ اضافه کند.

.

منبع: Engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر