;
coinex

بازاریابی اینستاگرامی با برگزاری مسابقات اینستاگرامی، استاد برگزاری مسابقه شوید

برگزاری مسابقات اینستاگرامی یکی از تکنیک‌های پرکابرد در بازاریابی اینستاگرامی است که می‌تواند در افزایش فالوور، افزایش تعامل با مخاطبان، افزایش آگاهی از برند کاربرد داشته باشد.

کسب‌وکارهای مختلفی از این تکنیک بازاریابی در اینستاگرام استفاده می‌کنند. آنهایی که به

فروش کالا در اینستاگرام می‌پردازند، آنهایی که یک فروشگاه اینترنتی هستند، آنهایی که از اینستاگرام تنها برای افزایش آگاهی از برند استفاده می‌کنند و . . .

برخی با هدف افزایش فالوور، برخی با هدف افزایش آگاهی از برند و برخی با اهداف دیگر مسابقاتی را در اینستاگرام برگزار می‌کنند.

اما اگر در برگزاری مسابقه دقت کافی را نداشته باشید، نه تنها نفعی از برگزاری مسابقه نخواهید برد، بلکه ممکن است به برند خود آسیب بزنید، تصویر بدی از کسب‌وکارتان بسازید و گاهی مخاطبان اشتباهی را به صفحه خود اضافه کنید.

به همین دلیل قبل از برگزاری مسابقه در اینستاگرام و طراحی آن، باید به سوالات زیادی پاسخ دهید تا با چشمانی باز به سراغ برگزاری مسابقه بروید. مراحل پیش از برگزاری مسابقه به مراتب مهم‌تر و حساس‌تر از برگزاری مسابقه هستند.

اگر شما هدف اشتباهی را برای مسابقه در نظر بگیرید، متاسفانه حتی اگر در برگزاری مسابقه موفق شوید، بازهم نتیجه خوبی در انتظار شما نیست، زیرا اساسا در انتخاب هدف اشتباه کرده‌اید.

اگر شما هدف اشتباهی را برای مسابقه در نظر بگیرید، متاسفانه حتی اگر در برگزاری مسابقه موفق شوید، بازهم نتیجه خوبی در انتظار شما نیست، زیرا اساسا در انتخاب هدف اشتباه کرده‌اید.

بعد از انتخاب درست هدف، شما باید مخاطبان خود را به درستی بشناسید، شناخت دقیق مخاطبان در طراحی سناریوی مسابقه به شما کمک می‌کند. آیا مخاطبان شما تا به حال در چنین مسابقاتی شرکت کرده‌اند؟ آیا با این روند شرکت در مسابقه راحت هستند؟

همینطور در انتخاب جایزه برای مسابقه، شناخت مخاطبان است که به شما کمک می‌کند چه چیزی را به عنوان جایزه مسابقه در نظر بگیرید. اگر مخاطبان شما به جایزه شما علاقه‌ای نداشته باشند مسلما نرخ شرکت در مسابقه به شدت پایین خواهد آمد.

اهمیت بسیار بالای این موارد پیش از برگزاری مسابقه، باعث شد تا  مجموعه رونق.کام دست به گردآوری کتابی‌ کوتاه ولی عمیق در زمینه برگزاری مسابقات اینستاگرامی بزند و آن را در قالب یک کتاب الکترونیک رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

در این کتاب راز مسابقات موفق اینستاگرامی فاش شده است، و خواهید فهمید که چطور برخی در برگزاری مسابقات اینستاگرامی خیلی خوب و موفق عمل می‌کنند و برخی دیگر ناموفق هستند.

اگر کسب‌وکار شما در اینستاگرام فعال است، این کتاب دقیقا برای شما نوشته شده است. با این کتاب یاد می‌گیرید که چطور مثل برندهای بزرگ مسابقات اینستاگرامی طراحی کنید، مثل آن‌ها مسابقه را مدیریت کنید و مثل آن‌ها کسب‌وکارتان در در اینستاگرام مطرح کنید.

اگر به دنبال تکنیک‌های عالی بازاریابی در اینستاگرام هستید، اگر احساس می‌کنید که دنبال‌کنندگان شما به اندازه کافی فعال نیستند، اگر از برگزاری مسابقه یا کمپین در اینستاگرام خاطره خوشی ندارید این کتاب رایگان را به شما پیشنهاد می‌کنم.

کتاب الکترونیک راهنمای صفر تا صد برگزاری مسابقات در اینستاگرام

برخی از عنوان‌هایی که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است:

  • آشنایی با اهداف مختلف از برگزاری مسابقات اینستاگرامی و انتخاب درست هدف
  • آشنایی با ایده‌های مختلف در برگزاری مسابقات
  • آشنایی با مسابقات موفق اینستاگرامی
  • آشنایی با طراحی سناریوی مسابقه، انتخاب هشتگ، جایزه مسابقه و..
  • آشنایی با تکنیک‌های شروع و حفظ حرارت مسابقه تا روز پایان
  • آشنایی با چگونگی پایان دادن یک مسابقه
  • آشنایی با فعالیت‌های لازم پس از پایان یک مسابقه
  • آشنایی با ابزارهای مفید در بازاریابی اینستاگرامی

انتهای رپورتاژ آگهی ./

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر