;
coinex

سرفیس فون نمرده است؛ احتمال عرضه گوشی ویندوزی جدید مایکروسافت در سال 2019

براساس گزارشی که امروز منتشر شد، مایکروسافت 3 پروژه سرفیس با نام‌های لیبرا، کارمل و اندرومدا را در دستور کار خود قرار داده است که اندرومدا همان سرفیس فون جدید (Surface Phone) است.

کارمل همان سرفیس پرو 6 (Surface Pro 6) و لیبرا در واقع همان سرفیس گو (Surface Go) است که چند روز پیش در قالب یک تبلت 400 دلاری و برای رقابت با آیپد اپل رونمایی شد. تصاویری که اخیرا از سرفیس فون منتشر شده نشان داده‌اند که این محصول، یک گوشی تاشو بوده و شباهت زیادی به نمونه‌های مهندسی ساخته شده توسط مایکروسافت دارد. ابتدا قرار بود که این گوشی هوشمند تا آخر سال 2018 رونمایی شود، اما در نهایت برنامه معرفی آن به تعویق افتاد.

منابع خبری گفته‌اند که مایکروسافت پروژه اندرومدا را متوقف نکرده و سرگرم بهینه سازی ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی تاشو است. به نظر می‌رسد که سرفیس فون جدید جانشین سرفیس مینی است؛ محصولی که قرار بود در سال 2014 وارد خط تولید شود، اما مایکروسافت پروژه ساخت آن را متوقف کرد. علت لغو پروژه ساخت سرفیس مینی، امید پایین مایکروسافت به فروش مناسب این تبلت در بازار نسبت به رقبای مستقیم بود.

سرفیس فون

احتمال دارد که گوشی سرفیس فون جدید در اواخر سال 2019 وارد بازار شود، اگرچه که مایکروسافت باید آن را دوباره از نظر طراحی داخلی و فرآیندهای مرتبط با پذیرش و تایید مورد بررسی قرار دهد. به نظر می‌رسد که یک گوشی تاشو سرفیس فون واقعی وارد دنیای ما شده است، با این حال این محصول تا زمانی که خالقش صلاح نداند وارد بازار نمی‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر