;
coinex

تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ ؛ تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات

تبلت گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) محصول جدید سامسونگ است. این تبلت اندرویدی مجهز به قلم اس پن احتمالا در سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

در چند ماهی که از سال 2018 گذشته است، تبلت‌های اندروید زیادی وارد بازار نشده‌اند. تنها هواوی چند مدل مختلف را وارد بازار کرده و آمازون هم هنوز مشغول ساختن تبلت‌های سری فایر خود است. ظاهرا سامسونگ می‌خواهد به زودی یک تبلت اندرویدی جدید را وارد بازار کند.

تبلت گلکسی تب اس 4 ؛ تبلت اندرویدی سامسونگ

تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب اس 4 نام دارد و جانشین گلکسی تب اس 3 است که سال گذشته وارد بازار شد. در این نوشتار به ارائه مهمترین مطالب منتشر شده در مورد این تبلت پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

طراحی گلکسی تب S4

طراحی

چند روز بعد از اینکه اولین رندر گلکسی تب اس 4 منتشر شد، ایوان بلاس دو تصویر دیگر از این محصول را در حساب کاربری توییتر خود به اشتراک گذاشت. اولین تصویر (عکس فوق)، این تبلت را در کنار یک کاور صفحه کلید و یک استایلوس رسمی نشان می‌دهد. تصویر دیگر پنل پشتی گلکسی تب اس 4 را در یک رنگ سفید به نمایش گذاشته است.

رندرهایی که اخیرا برای یک منبع خبری به نام AndroidHeadlines فرستاده شده‌اند، شکل و شمایل تبلت جدید سامسونگ را نشان می‌دهند. می‌توان گفت که این محصول مدل مدرنیزه شده گلکسی تب اس 3 است. سامسونگ در ساخت این تبلت از یک دوربین پشتی اصلی، نمایشگر بزرگ و طراحی شیشه‌ای یا فلزی استفاده کرده است.

طراحی

براساس این تصاویر می‌توان گفت که سازنده مشهور کره‌ای در ساخت تبلت Galaxy Tab S4 حاشیه‌های نمایشگر را باریک‌تر کرده است. این یکی از تفاوت‌های اصلی بین این دستگاه و مدل قبلی آن محسوب می‌شود. گلکسی تب اس 4 یک تبلت تمام صفحه‌ی بدون حاشیه نیست، اما یک قدم مثبت در پیشرفت سبک طراحی تبلت‌های سامسونگ به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های اندرویدی ؛ کدام تبلت را بخریم؟

تبلت جدید سامسونگ کلید فیزیکی خانه هم ندارد. در گلکسی تب اس 3 کلید خانه نقش یک اسکنر اثر انگشت را هم بازی می‌کند. می‌توان احتمال داد که جانشین این محصول با یک اسکنر عنبیه چشم وارد بازار شود.

تاریخ عرضه گلکسی تب اس 4

در مورد زمان عرضه تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ دو تاریخ احتمالی وجود دارد. سازنده مشهور کره‌ای می‌خواهد در تاریخ 18 مرداد (9 اوت) رویدادی را به منظور معرفی فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 برگزار کند. این احتمال وجود دارد که تب اس 4 هم در همین رویداد معرفی شود؛ اگرچه بیشتر منابع خبری معتقدند تنها محصولی که در این رویداد معرفی می‌شود، جانشین گلکسی نوت 8 است.

به احتمال زیاد سامسونگ، تبلت و ساعت هوشمند جدیدش را در نمایشگاه 2018 IFA برلین رونمایی می‌کند. این نمایشگاه از تاریخ نهم تا چهاردهم شهریور ماه (31 اوت تا 5 سپتامبر) از طرفداران دنیای گجت‌های الکترونیکی و هوشمند پذیرایی می‌کند.

نمایشگاه IFA 2018 و گوشی‌های هوشمندی که در آن به نمایش درمی‌آیند

قیمت تبلت گلکسی تب اس 4

گلکسی تب اس 3 تبلت خوبی بود، اما تنها تعداد کمی از کاربران قانع شدند که بهای 599 دلاری آن را بپردازند. بدون شک سامسونگ می‌خواهد در سال 2018 با گلکسی تب اس 4 از نظر قیمتی هم با آیپد پرو اپل رقابت کند. با این حال، نمی‌توان با اطمینان گفت که همه کاربران راضی می‌شوند که یک تبلت اندرویدی را با قیمتی بیشتر از 600 دلار خریداری کنند.

تاریخ عرضهاز آنجایی که هنوز مشخص نیست گلکسی تب اس 4 چه سخت افزارهایی دارد، نمی‌توان گفت که این محصول با چه قیمتی وارد بازار می‌شود. اگر سامسونگ بخواهد بازار آیپد پرو را نشانه بگیرد، باید منتظر محصولی در رنج قیمتی بین 600 تا 650 دلار باشیم، اما در صورتی که گلکسی تب اس 4 به عنوان رقیب آیپد معمولی اپل وارد میدان شود، قیمتی در حدود 350 دلار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر