;
coinex

جزییات جدیدی در مورد تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ؛ مجهز به یک باتری 7300mah

تبلت گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) سامسونگ برخلاف مدل‌های گلکسی تب اس 3 به یک باتری قدرتمند 7,300 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

سامسونگ در سال گذشته تبلت‌های سری گلکسی تب اس 3 خود را با باتری‌های 6,000 میلی‌آمپر ساعتی ارائه کرد اما طبق یک گزارش جدید که امروز در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، تبلت جدیدش را به یک باتری بسیار بزرگ‌تر مجهز کرده است تا تجربه کاربری بهتری را ارائه کند. در سایر گزارشات مرتبط با این تبلت گفته شده است که این محصول از یک نمایشگر 10.5 اینچی WQXGA با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسلی و نسبت تصویر 16 به 10 و یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 بهره می‌برد. چندان هم بعید نبود که سامسونگ در ساخت گلکسی تب اس 4 از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده کند زیرا این سازنده گلکسی تب اس 3 را در سال 2017 با تراشه اسنپدراگون 820 ارائه کرد.

سایر مشخصات تبلت گلکسی تب اس 4

ظاهرا سامسونگ در ساخت تبلت اندروید جدیدش از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است. برخی از منابع خبری هم گفته‌اند که سازنده مشهور کره‌ای می‌خواهد تبلت‌های 2018 خود را نسبت به محصولات سری گلکسی تب اس 3 از جهات دیگری هم ارتقاء دهد و آن‌ها را با نمایشگرهایی بزرگ‌تر، باتری‌هایی قدرتمندتر، پردازشگرهایی کارآمدتر، رم بیشتر و همچنین یک اسکنر عنبیه چشم (به عنوان سنسور پشتیبانی کننده اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در کلید فیزیکی خانه) ارائه کند.

احتمالا این تبلت‌ها توانایی پشتیبانی پد سامسونگ دسکتاپ اکسپرینس (DeX) را هم دارند. این امر باعث می‌شود که کاربران گلکسی تب اس 4 بتوانند این محصول را به یک مانیتور یا وسایل کامپیوتری دیگر متصل کنند. از آنجایی که تبلت جدید سامسونگ با قلم اس پن (S Pen) ارائه می‌شود، توانایی پشتیبانی دکس استیشن توسط تب اس 4 کاربران این محصول را قادر می‌سازد که تا حدی از آن به عنوان یک تبلت گرافیکی هم استفاده کنند.

تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ

طبق جزییات موجود در آخرین گزارشات منتشر شده، تبلت جدید سامسونگ بعد از معرفی فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 در تاریخ 18 مرداد (9 اوت) معرفی می‌شود؛ البته برخی از منابع خبری هم گفته‌اند که این دو محصول احتمالا در کنار یک دیگر معرفی می‌شوند.

سناریو جدا بودن رویداد معرفی این دو محصول محتمل‌تر است زیرا سامسونگ باید در نبود گلکسی نوت 9 بیشتر سعی کند تا حضور تاریخی قدرتمند خود را در نمایشگاه IFA برلین نشان دهد. سامسونگ در گذشته هم گوشی‌های سری گلکسی نوت خود را در نمایشگاه IFA برلین معرفی کرده بود. این سازنده مشهور احتمالا از ساعت هوشمند گیر اس 4 (Gear S4) هم در کنار تبلت یا فبلت جدیدش رونمایی می‌کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر