;
coinex

گوشی لوکس آنر نوت 10 رولز رویس ادیشن ؛ نتیجه همکاری با یک خودروساز لوکس

گوشی سازهای چینی با خودروساز‌های لوکس هم پیمانه شده‌اند. آنر نوت 10 رولز رویس ادیشن (Honor Note 10 Rolls Royce Edition) حاصل یکی از این همکاری‌ها است.

در طول چند سال گذشته هواوی با دپارتمان طراحی شرکت اتومبیل سازی پورشه همکاری داشته است تا مدل‌های خاصی از گوشی‌های سری P و MATE خود را عرضه کند. اوپو هم امسال راهکار هواوی را دنبال کرد و با همکاری شرکت لامبورگینی محصولی را به نام اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن (OPPO Find X Lamborghini Edition) در اختیار کاربرانش گذاشت.

اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن در خط تولید؛ یک گوشی پرچمدار با ابهت لامبورگینی

منابع خبری گفته‌اند که آنر هم با شرکت رولز رویس، غول سازنده خودروهای لوکس جهان، در ساخت محصولی به نام آنر نوت 10 رولز رویس ادیشن همکاری داشته است. تصاویر این گوشی لاکچری هم اکنون در فضای مجازی قابل مشاهده هستند.

آنر نوت 10 رولز رویس ادیشن

آنر نوت 10 رولز رویس ادیشن در رنگ نقره‌ای براق عرضه می‌شود و لوگوی شرکت رولز رویس (Rolls Royce) را هم در پشت خود دارد. در بالای این لوگو یک سنسور اسکنر اثر انگشت، دوربین دوگانه با آرایش سنسوری عمودی و فلش LED نصب شده است. آنر تواضع به خرج داده و آرم خود را در انتهای بدنه گوشی نصب کرده است.

گفته می‌شود که این گوشی هوشمند در حدود 1495 دلار قیمت دارد؛ انتظار داریم که نوت 10 آنر برای چنین بهایی چیزی بیشتر از لوگوی شرکت رولز رویس را در خود داشته باشد.

این اولین باری است که زیرمجموعه مشهور شرکت هواوی با یک خودروساز مشهور و لوکس همکاری می‌کند. آنر به عنوان سازنده‌ای که عادت در ساختن مدل‌های اقتصادی گوشی‌های اصلی هواوی دارد، شناخته می‌شود. این گوشی ساز چینی گاهی هم در ساخت محصولاتش از طرح‌های خود الهام می‌گیرد. باید منتظر ماند و دید که آنر نوت 10 رولز رویس ادیشن با چه مشخصاتی در اختیار کاربران این شرکت قرار می‌گیرد.

علاوه بر تصویر منتشر شده از این گوشی هوشمند یک عکس دیگر هم در فضای مجازی قرار گرفته است. این عکس تمام رنگ‌های آنر نوت 10 را نشان می‌دهد. بر اساس این تصویر می‌توان گفت که نوت 10 در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، آبی، قرمز، زرد، بنفش و دو رنگ براق دیگر هم عرضه می‌شود.

مشخصات گوشی آنر نوت 10

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.9 اینچی QHD پلاس، پردازشگر کایرین 970، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر