;
coinex

گوشی اندروید مایکروسافت ؛ آیا ردموند هنوز به ساخت آن می‌اندیشد؟

یک کارمند مایکروسافت گفته که گوشی اندروید مایکروسافت در راه است. اگر که این گفته صحت داشته باشد و مایکروسافت یک گوشی اندروید بسازد، همه چیز تغییر می‌کند.

مدتی است که تقریبا همه کاربران و کارشناسان دنیای گوشی‌های هوشمند به این نتیجه رسیده‌اند که گوشی‌های ویندوزفون آینده‌ای ندارند. سیستم عامل ویندوز 10 موبایل (Windows 10 Mobile) هنوز هم در حال ساخت است و در اواخر ماه ژوئیه 2019 (اواخر تیر 98) عرضه می‌شود، با این حال ظاهرا مایکروسافت یک نقشه پشتیبانی را هم برای عرضه یک گوشی جدید طراحی کرده است.

یکی از کارمندان مایکروسافت استور در این رابطه می‌گوید:

ما می‌خواهیم گوشی‌های جدیدی را برای مایکروسافت بسازیم. این گوشی‌ها به نحوی اسمارت فون‌های جدید مایکروسافت هستند و بدون شک از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند.

اگر این گفته صحت داشته باشد مایکروسافت به جای پلت‌فرم ویندوز 10 موبایل از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند و با گوشی‌های خاص خود به عنوان یک بازیگر فعال در صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند باقی می‌ماند. با اینکه این برنامه مخصوصا به دلیل توانمند بودن مایکروسافت در ساختن نرم افزارهای مختلف برای یک گوشی اندروید منطقی به نظر می‌رسد، توصیه می‌شود که زیاد به آن دل خوش نباشید.

دلیل اصلی مبهم بودن مطلب منتشر شده در مورد گوشی اندروید مایکروسافت این است که یک کارمند مایکروسافت استور به چنین اطلاعات مهمی در مورد پروژه‌هایی که رسما معرفی نشده‌اند، دسترسی ندارد و علاوه بر این، بعید است که یک کارمند پایین رتبه، اطلاعات درستی را در مورد یک پروژه بزرگ مایکروسافت منتشر کند.

همچنین این اولین باری نیست که کارمندان مایکروسافت استور اطلاعات نادرستی را در مورد محصولات مایکروسافت ارائه می‌کنند، از این رو باید به چشم تردید به هر نوع جزئیاتی که از طریق این کانال اطلاعاتی منتشر می‌شود، نگاه کرد.

در حال حاضر دامنه فعالیت غول نرم افزارسازی ردموند در رابطه با دنیای گوشی‌های همراه به ارائه نرم افزارها و سرویس‌های مختلف برای گوشی‌های اندروید و iOS محدود می‌شود. در مورد پروژه اندرومدا (Andromeda) مایکروسافت هم فعلا می‌توان گفت که این محصول یک گوشی با طراحی تاشو است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر