;
coinex

امتیاز فوق‌العاده اگزینوس 9810 در تست تک هسته‌ای گیک‌بنچ ؛ قدرتنمایی در اکوسیستم اندروید

در دنیای اندروید، کوالکام و اگزینوس حکم پادشاه و ملکه را دارند. این بار ملکه توانسته است با پردازشگر اگزینوس 9810 (Exynos 9810) قدرت خود را به رخ شاه بکشد.

در حال حاضر تراشه A11 بیونیک اپل قدرتمندترین پردازنده نصب شده بر روی یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود. هیچ تراشه اندرویدی هنوز نتوانسته است این پردازشگر را از نظر راندمان شکست دهد. با این حال ظاهرا اگزینوس 9810 سامسونگ توانسته است فاصله بین تراشه‌های اندروید و تراشه منحصر بفرد اپل را به میزان زیادی کاهش دهد.

بنچمارک آیفون ایکس در گیک بنچ امتیازات حیرت انگیزی را نشان می‌دهد

این اولین باری است که یک تراشه اندروید می‌تواند در تست تک هسته‌ای گیک بنچ بیشتر از 4000 امتیاز کسب کند. گوشی هوشمندی که با این تراشه به استقبال گیک بنچ رفته گلکسی اس 9 پلاس بوده است. این گوشی هوشمند توانست در این تست بنچمارک، 4004 امتیاز به دست اورد.

ثبت این عدد برای یک گوشی اندروید بسیار خوب است، اما برای آیفون X اپل یک تهدید آشکار به شمار می‌آید. گوشی خاص سازنده مشهور آمریکایی چند بار توانسته است در این تست امتیازی بالاتر از 4000 را کسب کند.

اگزینوس 9810

نکته‌ای که باید مد نظر قرار گیرد این است که تراشه نصب و تست شده به همراه گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ تقویت شده بود و سرعت آن از 1.79GHz به 2.0GHz رسیده است. این پردازشگر در تست چند هسته‌ای گیک بنچ هم توانسته است امتیاز بسیار خوب 10012 را کسب کند.

اگزینوس 9810 بر روی فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ هم نصب می‌شود. این گوشی هوشمند در تست گیک بنچ هم حاضر شده، اما امتیاز بسیار خوبی را کسب نکرده است. گلکسی نوت 9 سامسونگ ماه آینده به طور رسمی رونمایی می‌شود.

‌ بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر