coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

همگام شدن حساب فیسبوک مسنجر و اینستاگرام به زودی

همگام شدن حساب فیسبوک مسنجر و اینستاگرام به زودی انجام خواهد شد. فیسبوک مشغول آزمایش این قابلیت در پیام رسان مسنجر خود است.

به گزارش تکراتو، هدف از همگام شدن حساب فیسبوک مسنجر و اینستاگرام این است که کاربران به استفاده از اینستاگرام تشویق شوند. این قابلیت اجازه می‌دهد تا حساب‌های کاربری فیسبوک مسنجر و اینستاگرام به طور کامل با هم همگام شوند.

همگام شدن حساب فیسبوک مسنجر و اینستاگرام

گفته شده که هم اکنون هم می‌توان حساب اینستاگرام را به فیسبوک مسنجر اضافه کرد اما نمی‌توان آنها را با هم همگام‌ نمود. شاید انتشار آپدیت بعدی این امکان را در اختیار قرار دهد. امکان انتقال افراد بلاک شده به مسنجر و مسدود کردن آن‌ها هم در این پلتفرم وجود دارد اما مشخص نیست که آیا همگام‌سازی اینستاگرام و مسنجر فقط محدود به این موارد است یا اینکه می‌توان منتظر امکانات بیشتری هم بود.

با وجود اینکه قابلیت همگام شدن حساب فیسبوک مسنجر و اینستاگرام فعلا در مرحله تست قرار دارد اما می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده در اختیار کاربران این اپلیکیشن‌ها قرار گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر