;
coinex

پیشنهادهای گوگل برای فرار از جریمه اتحادیه اروپا رد شد

اتحادیه اروپا پیشنهادهای گوگل برای فرار از جریمه را رد کرد. گوگل به دلیل رفتارهای انحصارطلبانه تجاری حدود ۵ میلیارد دلار جریمه شده است.

به گزارش تکراتو، به تازگی جزئیات بیشتری در مورد جریمه گوگل توسط اتحادیه اروپا منتشر شده است. برخی منابع در این مورد اعلام کردند که گوگل قبل از نهایی شدن این جریمه پیشنهاداتی را برای جلوگیری از عملیاتی شدن آن ارائه کرده است.


بیشتر بخوانید: مخالفت با قوانین اتحادیه اروپا منجر به جریمه ۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون دلاری گوگل شد


پیشنهادهای گوگل برای عدم پرداخت جریمه رد شد

کمپانی گوگل خود جزئیات این پیشنهادات را مطرح نکرده اما به نظر می‌رسد که قصد داشته محدودیت‌های موجود در قراردادهای کاری مربوط به اندروید را کاهش دهد و در مورد توزیع و استفاده از برنامه‌های اختصاصی خود در گوشی‌های اندرویدی، مذاکره کند.

اتحادیه اروپا این پیشنهادات را نادیده گرفته و بیان کرده که واکنش گوگل در برابر خواست‌های اتحادیه اروپا ا تاخیر همراه بوده است؛ بنابراین حل وفصل اختلافات دوجانبه از طریق مذاکره دیگر امکان پذیر نیست.


بیشتر بخوانید: جریمه گوگل توسط اتحادیه اروپا اعتراض ترامپ را به همراه داشت


فعلا مشخص نیست که گوگل چ تصمیمی برای تغییر سیاست‌های خود و فرار از پرداخت این جریمه سنگین خواهد داشت. اگر گوگل بخواهد خود را از این مشکل نجات دهد، چاره‌ای جز نشان دادن انعطاف زیاد در مقابل اتحادیه اروپا ندارد.

.

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر