;
coinex

هواوی پی 20 و پی 20 پرو در بازار ایران ؛ مزه دوربین سه گانه را بچشید!

هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو به بازار ایران راه یافتند. پرچم‌داران جدید هواوی پس از ماه‌ها انتظار وارد بازار موبایل ایران شدند، اما قیمت این دو گوشی چقدر خواهد بود؟

کمپانی چینی هواوی در اوایل فروردین ماه امسال از جدیدترین گوشی‌های سری P خود رونمایی کرد. گوشی‌های هواوی پی 20 درست به مانند نسل قبلی، در دو مدل استاندارد و پرو رونمایی شدند، گوشی‌هایی که با پردازنده کایرین 970 و مجهز به واحد پردازش عصبی، هوشمندتر از همیشه قدرتنتمایی می‌کنند.

غول گوشی ساز چینی با معرفی هواوی پی 20 پرو اولین دوربین سه گانه جهان را به نمایش گذاشت، دوربینی که از تیم DxOMark امتیاز بالای 102 را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: بررسی دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو 

نمایشگر کشیده با حاشیه‌های باریک، نسبت تصویر 18.7 به 9 و مجهز به ناچ، چیزی شبیه به آیفون X اپل را در ذهن تداعی می‌کند.نمایشگر کشیده با حاشیه‌های باریک، نسبت تصویر 18.7 به 9 و مجهز به ناچ، چیزی شبیه به آیفون X اپل را در ذهن تداعی می‌کند.

هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو در ایران

اکنون گزارش می‌شود که هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو در بازار ایران خودنمایی می‌کنند. پرچم‌داران جدید هواوی در بازار داخلی با گارانتی مدیا پردازش عرضه خواهند شد.

اگرچه هنوز به درستی از فروشگاه های آنلاین و یا آفلاینی که این گوشی‌ها را به فروش می‌رسانندT آمار دقیقی وجود ندارد، اما وب سایت گجت نیوز با اطمینان خبر می‌دهد که هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو به بازار ایران راه یافته‌اند.

قیمت هواوی P20 و هواوی P20 Pro در ایران

قیمت هواوی پی 20 در ایران چیزی در حدود 6 میلیون تومان بوده و کاربرانی که به دوربین سه گانه علاقه دارند، می‌توانند هواوی پی 20 پرو را با قیمت 7 میلیون تومان خریداری کنند.قیمت هواوی P20 و هواوی P20 Pro در ایران

این یک میلیون تومان اختلاف قیمت، مربوط به تفاوت نمایشگر این دو دستگاه، درجه حفاظت IP برای مقاومت در برابر نفوذ آب، مقدار رم بیشتر و البته سنسور اضافه‌ای است که در ماژول دوربین سه گانه P20 Pro قرار گرفته دارد. برای مقایسه کامل این دو گوشی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: مقایسه هواوی P20 با هواوی P20 Pro ؛ کدام گوشی را انتخاب کنیم؟

پیش از این نیز شواهدی از ورود گوشی‌های هواوی پی 20 به بازار ایران وجود داشت. گفته می‌شد که برخی از فروشگاه‌های جنوب کشور عرضه این دو پرچمدار را به تازگی و با قیمت‌هایی نجومی آغاز کرده بودند. حتی برای قیمت هواوی پی 20 پرو رقمی در حدود 9 میلیون تومان هم اعلام شد.

اما اکنون این دو دستگاه به طور رسمی و البته به صورت محدود با گارانتی رسمی مدیا پردازش عرضه می‌شوند. در هر صورت چشیدن طعم یک گوشی پرچمدار با دوربینی سه گانه، خالی از لطف نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر