;
coinex

بهترین مارک دوربین مدار بسته : پلکوتک (PELCOTECH) الکامپ

سیستم‌های امنیتی و نظارتی در حال حاضر یکی از ملزومات اساسی ساختمان‌ها هستند. در این نوشته شما را با پلکوتک ، بهترین مارک دوربین مدار بسته آشنا خواهیم کرد.

انتخاب برند مناسب معمولا گمراه کننده ترین قسمت کار است. در صورتی که به دنبال دوربین مدار بسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی استفاده کنید که به شما اطمینان لازم از کیفیت محصولات خود را بدهند. زیاد به کشور تولید کننده برند توجه نداشته باشید چون ممکن است اطلاعات اشتباهی در این رابطه در اختیار شما قرار داده شده باشد.

این را نیز بدانید که خیلی از برند ها در ابتدای ورود به یک بازار با عرضه کیفیت بالاتر از حد واقعی محصول خود سعی در سیطره بر آن بازار مبکنند و پس از در دست گرفتن بازار کیفیت محصولاتشان را پایین آورده و به حد واقعی و اولیه آن میرسانند. قبل از خرید دوربین مداربسته از شرکت فعال در فروش دوربین مداربسته تقاضای دمو کرده و از کیفیت آن سیستم مطمئن شوید.در حال حاضر یکی از بهترین برند های موجود در بازار دوربین مداربسته پلکوتک (PELCOTECH) میباشد که شرکت الکامپ وارد کننده مستقیم آن می باشد. این دوربین مداربسته دارای چیپست قدرتمند سونی (SONY) بوده که بهترین برند در دنیاست.

قیمت

نکته مهم بعدی در قیمت دوربین مدار بسته میزان گارانتی ای است که شرکت به شما ارائه میدهد، بسیاری از شرکت های تولید کننده با تنظیماتی بر روی دوربین مدار بسته موجب میشوند تا سیستم مدار بسته با قدرتی بیش از توان خود کار کند که این خود موجب پایین آمدن عمر این سیستم میشود، پس توجه داشته باشید که شرکت هایی که از سیستم خود اطمینان کامل دارند گارانتی معتبر و بلند مدت تری به شما ارائه میدهند و ار این موضوع واهمه ای ندارند. شرکت الکامپ با توجه به کیفیت فوق العاده این دوربین در هنگام فروش دوربین مداربسته پلکو یک برگ گارانتی 60 ماهه معادل 5 سال به تمامی مشتریان خود ارائه مینماید.

شرکت الکامپ ارائه دهنده سیستم های مدار بسته

در انتخاب شرکت یرای تهیه دوربین مداربسته باید به چند نکته اساسی و مهم توجه کنیم:

  • شرکت باید دارای مجوز های لازم وثبت شده باشد
  • تجربه و تخصص داشته ومشاوره مناسب ارائه دهد
  • شرکت باید معتبر بوده و محصولات را گارانتی نماید که در این زمینه شرکت الکامپ تنها شرکتی است که با در صد اطمینان حداکثری برای شما ضمانت ۵ ساله فراهم می آورد.
  • خدمات لازم را بموقع انجام دهد
  • شرکت باید امین شما بوده واطلاعات کاربری شمارا حفاظت نماید
  • پشتیبانی کافی و مناسب در زمینه انتقال تصویر را ارایه دهد

دوربین مداربسته PELCOTECH

شرکت پلکوتک را می توان یکی از پیشگامان محصولات نظارتی در دنیا دانست. این شرکت در زمینه تولید تکنولوژی سیستم های مداربسته یکی از رهبران این صنعت می باشد و پروتکل های امنیتی آن در محصولات نظارتی سایر شرکت ها نیز استفاده می شود.

محصولات شرکت پلکوتک به صورت جهانی توزیع می شود و به خصوص محصولات آن را می توان در فرودگاه ها ، فروشگاه ها ، ساختمانهای اداری ، کارخانه ها و دانشگاه ها مشاهده نمود. محصولات نظارتی و دوربین مداربسته  PELCOTECH در مجسمه آزادی آمریکا ، کاخ باکینگهام و کاخ ریاست جمهوری چین برای محافظت از این مجموعه ها به کار رفته است.

رنج قیمت دوربین مداربسته پلکوتک  (PELCOTECH)

دوربین های مداربسته تحت شبکه و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات بالای بازار می باشند. محصولات نظارتی این شرکت در جاهایی که نیاز به یک سیستم مداربسته با کیفیت بالا می باشد و از نظر بودجه مالی محدودیت زیادی وجود ندارد مناسب می باشد و البته شرکت الکامپ برای مصارف عمومی با بودجه های پایین تر نیز پکیج دوربین مدار بسته متنوع با قیمت های متنوع نیز آماده کرده است که شما میتوانید به راحتی با بودجه خود یکی از این پکیج های دوربین مدار بسته را تهیه نمایید.

بهترین مارک دوربین مدار بسته : پلکوتک (PELCOTECH) الکامپ

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ فقط کافیست با ما تماس گرفته و از مشاوره و بازدید کارشناسی ما بهره مند شوید،الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای 15 ساله و بیش از 3000 پروژه موفق. شعار همیشگی ما در شرکت الکامپ این است : ” اول پشتیبانی ، بعد فروش ” از انتخاب خود مطمئن باشید.

شماره های تماس : 88517900 و 88519200

./

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر