;
coinex

پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر در ایران ؛ بهترین های بازار آنلاین

در این مطلب با پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر در ایران آشنا خواهید شد، بهترین لوازم جانبی که می‌توانید در بازار آنلاین ایران جستجو کنید.

در دنیای امروز، کمتر کسی است که در طول روز، با کامپیوتر سر و کار نداشته باشد. در هر کامپیوتر یا لپ‌تاپ فارغ از تغییراتی که بنا به سلیقه کاربر در سیستم‌های داخلی این دستگاه‌ها، نظیر پردازنده، هارد و… انجام می‌پذیرد، قطعات یا ابزارهای قابل حمل دیگری برای افزایش راحتی کار، در نظر گرفته شده است.

پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر در بازار آنلاین ایران

در این مقاله، با بررسی پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر در ایران به کاربرانی که احتمالا قصد خرید این کالاها را داشته باشند، کمک می‌شود. به این منظور، لیست کالاهای جانبی رایانه در فروشگاه‌های آنلاین ایران مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت کالاهای مورد نظر به صورت خلاصه با یکدیگر مقایسه خواهند شد.

کیف هارد اکسترنال

بر خلاف انتظار، یکی از بهترین لوازم جانبی کامیپوتر کیف هارد اکسترنال است! فارغ از اینکه، این محصول تا چه میزان کاربردی است، فروش بالای آن، بیانگر نگرانی کاربران ایرانی از بروز صدمات مختلف برای هارد اکسترنال و احتمالا از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده بر روی آن است.کیف هارد اکسترنال

قبل از هر چیز، بهتر است به شما گوشزد نماییم، در صورتیکه اطلاعات موجود در هارد اکسترنال شما، برایتان حیاتی هستند، تنها روشی که امنیت آن‌ها را تضمین می‌کند، بکاپ گرفتن و ذخیره اطلاعات آن به صورت‌های مختلف، از جمله ذخیره در درایوهای مجازی معتبر نظیر گوگل درایو است.

از طرف دیگر، با توجه به بدنه نسبتا حساس لایه بیرونی هاردهای اکسترنال، برخی کاربران استفاده از کیف مخصوص نگهداری هارد خارجی را انتخاب مناسبی می‌دانند. قبل از خرید این محصول، توجه داشته باشید که جز بدنه بیرونی قابل مشاهده در هاردهای اکسترنال، معمولا این محصولات دارای بدنه داخلی و مقاوم دیگری نیز هستند.

به هر حال، کیف‌های مخصوص نگهداری هارد اکسترنال از این وسیله در مقابل رطوبت و ضربه تا حدی مواظبت می‌نمایند. هرچند با هیچکدام از این کیف‌ها، نمی‌توانید به درون استخر آب بپرید! اما در صورتیکه به صورت ناخواسته در حین حمل و نقل، بر روی آن‌ها آب یا قهوه ریخته شود، تا حد زیادی از آسیب به هارد اکسترنال جلوگیری می‌کنند.

از طرف دیگر، تمامی این کیف‌ها، دارای لایه‌های داخلی محافظ در برابر ضربه بوده و با تعبیه محلی مخصوص برای هارد به وسیله کش و توری برای کابل، حمل و نقل این وسیله را ساده می‌کنند.کیف هارد

در حال حاضر، سه برند مختلف با نام‌های تسکو، کیف هارد ریواکس و پارادایس بیشترین خرید را توسط کاربران ایرانی داشته است

تمامی این کیف‌ها، امکانات مشابهی از جمله، امکان قرار گیری هارد 2.5 اینچی، قابلیت ضد ضربه و ضد آب بودن را دارند. تفاوت این محصولات، بیشتر در ظاهر و جنس لایه بیرونی آن‌ها خلاصه شده است.

در واقع، تمام این محصولات کیفیت نسبتا مشابهی دارند، البته هرکدام نیز دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. بدنه کیف مخصوص هارد اکسترنال ریواکس از جنس پلی یورتان بوده و در هنگام لمس حس نسبتا خوشایندی به شما می‌دهد.

کیف هارد اکسترنال تسکو نیز با داشتن بدنه‌ای از جنس برزنت، احتمال لیز خوردن و افتادن این محصول را از دستتان کم می‌کند. تسکو یکی از برندهای خوش نام تولید کننده لوازم جانبی کامپیوتر داخلی است.

پارادایس نیز با داشتن بدنه‌ای ترکیبی از جنس چرم مصنوعی و پلاستیک، خیال شما را از جهت زیبایی و محافظت در برابر آب و رطوبت راحت می‌کند. به نظر می‌رسد با توجه به قیمت این محصول و ظاهر مناسب آن، در مقابل سایر محصولات ارائه شده مشابه، برای مصرف کننده مناسب‌تر است.

پنکه فلزی یو اس بی

بازار این پنکه‌ها در سال جاری بسیار داغ است. این موضوع احتمالا به گرمای بیش از حد هوا، قیمت مناسب و امکان استفاده از طریق پورت یو اس بی این محصولات باز می‌گردد. این محصول، کارایی مناسبی از خود نشان داده است. هرچند ابعاد تقریبا بزرگ، امکان حمل و نقل ساده آن را به شما نمی‌دهد، اما امکان استفاده در جلوی خودرو، میز کار و… به شما امکان خنک شدن در اوج گرما را می‌دهد.

در فروشگاه‌های اینترنتی ایران چهار مدل پنکه پر فروش تر از سایر مدل‌ها هستند. پنکه bb819 دارای کابل نسبتا بلندی است و از اکثر نمونه‌های مشابه در بازار، بلند‌تر است. از سوی دیگر، قابلیت تغییر زاویه این پنکه، به شما کمک می‌کند به حالت مناسب‌تری از این وسیله استفاده نمایید. این پنکه 4 پره دارد.پنکه یک نفره

پنکه پی نت 710 نیز در دسته لوازم جانبی کامپیوتر فروش نسبتا بالایی دارد. این پنکه، با سایر پنکه‌هایی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفتند، تفاوت‌های زیادی دارد. توان این پنکه، 4.5 وات است، که تقریبا دو برابر سایر پنکه‌هاست. اندازه آن نیز بسیار کوچک‌تر از رقبای خود است. پی نت با اندازه‌ای تقریبا نصف سایر مدلها و وزنی یک چهارم آنها به همراه باتری قابل شارژ، در نگاه اول تردیدی برای شما به جای نمی‌گذارد.

باتری این پنکه پس از مدتی قابلیت خود را از دست می‌دهد. با توجه به مصرف نسبتا بالاتر این وسیله نسبت به سایر رقبا، استفاده از آن در بعضی مواقع برای شما دردسر ساز خواهد شد. هرچند، این پنکه به معنای واقعی کلمه قابل حمل است و مشکلاتی که احتمالا با آن رو به رو خواهید شد، به علت همین قابلیت هستند. سایر پنکه‌های معرفی شده، تقریبا بدون خودرو و برای سفر، قابل حمل نیستند. مگر اینکه با حمل تقریبا نیم کیلو بار، با حجم 20 در 20 در 10 سانتیمتر مشکلی نداشته باشید!پنکه شارژی

به هر حال، در صورتیکه قصد استفاده از پنکه همراه در مکان‌های عمومی نظیر مترو و… را نیز دارید. پی نت با قیمتی در حدود 40 هزار تومان، در این رنج قیمتی یک گزینه مناسب است. در صورتیکه، چنین استفاده‌هایی برای شما اولویت ندارد و بیشتر به منظور استفاده در محل کار یا خودرو اقدام به خرید این محصول می‌کنید، بهتر است از سایر مدلهای معرفی شده استفاده نمایید.

پنکه فلزی ال 819 تنها از نظر تعداد پره در ظاهر با پنکه بی بی 819 متفاوت بوده و یک مینی فن یو اس بی نیز به عنوان هدیه به شما تقدیم می‌شود. در واقع، تنها حسنی که این کالا نسبت به کالای مشابه دارد، ارائه همین مینی فن یو اس بی است. آیا به عنوان خریدار، حاضر به پرداخت 9 هزار تومان بیشتر برای خرید این محصول هستید؟

پنکه HV-F303 Mini USB اندازه نسبتا کوچکتری دارد. این پنکه، حدودا 15 در 15 سانتیمتر است، هرچند وزن آن نیز مشابه سایر مدلهای فلزی است. کابل این پنکه 20 سانتیمتر کوتاه‌تر است. به هر حال، توان این پنکه، از سایر محصولات معرفی شده در این مقاله پایین‌تر است. به علت اندازه کوچکتر پره‌ها و توان پایین‌تر، بسیار بعید به نظر می‌رسد که کارایی مشابه سایر مدلها را داشته باشد.

دانگل یو اس بی

یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر در بازار آنلاین ایران، دانگل یو اس بی است. در این دسته از لوازم جانبی کامپیوتر دو کالا نسبتا از سایر محصولات مشابه پرفروش‌ تر بودند. با توجه به محدودیت‌های تکنولوژی بلوتوث تقریبا تفاوت قابل ذکری بین مدل‌ها وجود ندارد. دانگل بلوتوث USB اوریکو مدل BTA-408 از نسخه‌های متفاوت ویندوز و مک پشتیبانی کرده با برد 20 متری خود، به شما آرامش خاطر می‌دهد. هرچند، در عمل به علت وجود موانع در خانه، رسیدن به برد 20 متری تقریبا ناممکن به نظر می‌رسد. دانگل بلوتوث اوریکو

دانگل بلوتوث USB تسکو مدل BT100، برد این وسیله تنها 10 متر ذکر شده است. این مدل از دانگل، یک میکروفن داخلی نیز دارد که در بعضی مواقع به شما کمک می‌کند. به زبان ساده‌تر، اگر در رابطه با برد بلوتوث نگرانی ندارید، به نظر ما قطعا انتخاب تسکو به مراتب هوشمندانه‌تر خواهد بود.دانگل بلوتوث تسکو

 محبوب‌ترین لوازم جانبی کامپیوتر در ایران

در این قسمت از پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر به سراغ محبوب‌ترین‌ اکسسوری‌ها رفته‌ایم. در برخی از فروشگاه‌های اینترنتی ایران می‌توان بر اساس رده‌بندی محبوبترین‌ها، بهترین لوازم جانبی کامپیوتر را از نظر کاربران پیدا کرد. این بخش به لوازم جانبی مورد پسند کاربران اختصاص دارد.

موس کامپیوتر

Diana D-06 Wireless 4D Mouse ماوس بی سیم حرفه ای جزو محبوب‌ترین لوازم جانبی رایانه در بازار آنلاین ایران است. اولین نکته‌ای که در هنگام خرید این کالا با آن مواجه می‌شوید، ارائه یک دانگل بلوتوث به همراه آن است. از سوی دیگر، موس حرفه‌ای دایانا دارای چهار دکمه است و با توجه به طراحی آرگونومیکی که دارد، استفاده از آن را حتی برای گیمرها ممکن می‌سازد. جنس این ماوس نیز خاصیت ضد تعریق و گرما دارد. برد این ماوس تا 10 متر ذکر شده است.ماوس دایانا

دقت ماوس دایانا، 1600 دی پی آی ذکر شده است که آن‌را برای کارهای عمومی و حتی طراحی مناسب می‌کند. در نهایت، قیمت 37500 تومانی این محصول، بهایی معقول برای خرید آن به نظر می‌رسد.

ماوس بی سیم ایکس پی 503 بهایی به مراتب کمتر از ماوس دایانا دارد. این ماوس در فروشگاه‌های اینترنتی ایران تنها با قیمت 22 هزار تومان به فروش می‌رسد. دقت و میزان برد ماوس ایکس پی نیز با ماوس دایانا یکسان است.
به همراه ماوس بی سیم ایکس پی 503 نیز یک دانگل یو اس بی که به لحاظ ظاهری با دانگل یو اس بی دایانا یکسان است به شما تحویل داده می‌شود. این ماوس نیز دارای چهار دکمه است هرچند طراحی آن چندان مناسب استفاده برای گیمرهای حرفه‌‎ای نیست.

ماوس گیمینگ نورانی نیز کالایی بسیار شیک و مدرن، مخصوص گیمرهای حرفه‌ای است. ظاهر این ماوس بسیار چشم‌گیر بوده و قطعا شما را در هنگام بازی‌های گروهی متمایز می‌کند. طراحی ماوس گیمینگ Melody Electronics X9 Optical LED 6D به گونه‌ای است که امکان ساعت‌ها کار مداوم را بدون خستگی به شما می‌دهد. از طرف دیگر، دقت این ماوس 2400 دی پی آی است.موس گیمینگ

این ماوس دارای 6 کلید دارای قابلیت برنامه ریزی است که طبق گفته سازنده، هر کدام تا 5 میلیون کلیک عمر مفید دارند. عمر ال ای دی این ماوس نیز، 60 هزار ساعت برآورد شده است. هرچند این ماوس تنها از طریق پورت یو اس بی و به وسیله کابل 1.8 متری به کامپیوتر متصل می‌شود، اما در حال حاضر تنها با قیمت 66500 تومان عرضه می‌شود، که انتخاب آن‌را برای گیمرهای حرفه‌ای آسان می‌کند.

اسپیکر کامپیوتر و موبایل

اسپیکر نیز جزو پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر بوده و محصولی است که چه در کامپیوتر چه در موبایل استفاده‌های متعددی دارد. در بامیلو، اسپیکر دو تکه دیانا، جزو کالاهای بسیار محبوب قرار گرفته است. این اسپیکر به وسیله یک پورت یو اس بی انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کند.

با توجه به اینکه، دو بلندگوی این اسپیکر 3 وات هستند، در موقعیت‌های مختلفی می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. صدا به وسیله یک جک 3.5 میلی‌متری به این اسپیکر منتقل می‌شود. با توجه به این موضوع، امکان استفاده از این کالا در حالت‌های مختلفی وجود دارد.اسپیکر دو تکه دیانا

فرکانس پاسخگویی در این اسپیکر بین 85 تا 18000 هرتز است که در نوع خود قابل توجه است. هرچند نسبت سیگنال به نویز 70 دسی بل، این اسپیکر را برای استفاده‌های بسیار حرفه‌ای نامناسب می‌کند. به هر حال، این اسپیکر با قیمت 105 هزار تومان، برای کاربرانی که قصد استفاده‌های معمولی در فضای آپارتمانی دارند، بسیار مناسب است.

اسپیکر تسکو مدل TS 2060 با قیمت 58600 تومان، قادر است صدای نسبتا با کیفیت و رسایی را برای شما به ارمغان بیاورد.اسپیکر تسکو

هرچند، این اسپیکر پورت ورودی یو اس بی برای تغذیه انرژی ندارد، اما با توجه به زیبایی و امکان کنترل خروجی صدا و قیمت بسیار پایین، برای کاربرانی که قصد خرید اقتصادی و هوشمندانه را دارند، بسیار مناسب است.

اسپیکر اودانا سری الماسان حتی برای استفاده‌های جدی‌تر نیز مناسب است. این اسپیکر همانند سایر محصولات معرفی شده قابلیت اتصال به کامپیوتر، موبایل و حتی تلویزیون را دارد. این محصول، دارای سه قطعه جدا از هم بوده و حدود 6.5 کیلوگرم وزن دارد. با توجه به اینکه، این اسپیکر ساخت ایران بوده و دارای گواهینامه‌های مختلفی نظیر ایزو 9001، ایزو 10002 است. علاوه بر این اسپیکر اودانا الماسان، دو سال گارانتی دارد.

این اسپیکر تنها 330 هزار تومان قیمت دارد، هرچند با توجه به میزان کارایی این محصول، برای کسانی که قصد گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم با کیفیت و شدت صدای بالا را دارند، انتخاب بسیار مناسبی است. در صورتیکه تنها با ظاهر این محصول مشکل دارید، کافیست نگاهی به سایر محصولات این کمپانی بیاندازید تا محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

اسپیکر الماسان

این لیست برخی از بهترین و پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر در فروشگاه‌های اینترنتی ایران است. به این موضوع نیز توجه داشته باشید که اعلام برخی از قیمت‌ها برای این است که پیش فرضی برای هزینه‌های پرداخت شده داشته باشید، در غیر این صورت با توجه به نوسان نرخ عجیب و غریب دلار در روزهای اخیر، قیمت ها مطمئنا با نوسان همراه خواهد بود.

.

با کلیک روی لینک کد تخفیف دیجی کالا، می‌توانید از ۱۰ هزار تومان تا ۱۵ درصد تخفیف ویژه بهره‌مند شوید.

این محتوا به سفارش تخفیفان نوشته شده است.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر