;
coinex

این دلایل شاید شما را از خرید گلکسی نوت 9 منصرف کند [تماشا کنید]

گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) پرچمدار بعدی سامسونگ و شاید یکی از قدرتمندترین و بهترین گوشی‌های هوشمند 2018 باشد، اما در ادامه علاوه بر نمایش یک ویدیو جذاب به نکاتی اشاره خواهیم کرد که شاید شما را از خرید گلکسی نوت 9 منصرف کند؛ بنابراین در ادامه با تکراتو همراه باشید.

با توجه به تصویر تبلیغاتی اولیه سامسونگ گلکسی نوت 9 که یک قلم اس پن زرد رنگ را نمایش می‌دهد، می‌توان حدس زد که قلم این دستگاه یکی از بخش‌های اصلی است که سامسونگ بر روی آن تمرکز کرده است و طبیعتا مهمترین نقطه‌ی قوت در فروش این محصول خواهد بود.

بر اساس اخبار و شایعات موثق قلم پرچمدار جدید سامسونگ علاوه بر پیشرفت‌های نرم افزاری به صورت سخت افزاری نیز به یک چیپست بلوتوث داخلی نیز مجهز می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد از دکمه‌ی موجود روی قلم جدید اس پن خود به عنوان شاتر دوربین و یا برای تعویض اسلایدهای یک ارائه نیز استفاده کند و تجربه‌ی جدیدی از کاربردهای این قلم دوست داشتنی را تجربه کند.


بیشتر بخوانید: قلم اس پن گلکسی نوت ۹ یک ریموت کنترل است!


همچنین فراموش نکنید گلکسی نوت 9 را می‌توان نسخه‌ی ارتقاء یافته از گلکسی نوت 8 دانست. پرچمدار جدید سامسونگ با یک نمایشگر 6.38 اینچی عرضه خواهد شد، در حالی که نوت 8 یک صفحه نمایش 6.32 اینچی داشت و حاشیه‌های دو لبه‌ی بالا و پایین این محصول نیز اندکی کاهش خواهد یافت.

گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) پرچمدار بعدی سامسونگ و شاید یکی از قدرتمندترین و بهترین گوشی‌های هوشمند 2018 باشد

ضمنا فراموش نکنید که چیپست پردازنده‌ی به روزتر و سایر امکانات دوست داشتنی پرچمداران سامسونگ از جمله شارژ بی‌سیم، ضد آب بودن، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، امکان نصب کارت حافظه‌ی اس‌دی نیز در گلکسی نوت 9 بکار گرفته خواهند شد.

ضمنا اکنون با توجه به افشاگری‌های فراوانی که در مورد ظاهر این دستگاه اتفاق افتاده است با اطمینان می‌توانید ظاهر احتمالی گلکسی نوت 9 را در ویدیوی انتهای این مطلب مشاهده کنید. خواهید دید که طراحی این محصول ترکیبی از گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 بوده و دوربین دو گانه‌ی افقی نوت 8 همراه با سنسور اثر انگشت که به صورت عمودی در پایین دوربین دستگاه جای گرفته است، بخش‌های اصلی پنل پشتی گلکسی نوت 9 خواهند بود.

ضمنا خوشبختانه سامسونگ نیز به روند استفاده از رنگ‌های جذاب در گوشی‌های هوشمند سال 2018 پیوسته و احتمالا یک نسخه طلایی روشن یا همان زرد رنگ از گلکسی نوت 9 نیز به بازار عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: رنگ گلکسی اس 9 توسط رنگ‌بندی قلم اس پن آن فاش شد


خبر بسیار جذاب دیگر در مورد این محصول نیز چندی قبل توسط یکی از مشهورترین افشا کنندگان توییتر منتشر شد و با اطمینان از باتری 4000 میلی‌آمپری در گلکسی نوت 9 خبر داده شد. این یعنی عمر باتری بسیار بهتر نسبت به سایر پرچمداران موجود سامسونگ. همچنین شارژر بی‌سیم این دستگاه نیز احتمالا ارتقاء قابل توجهی در سرعت شارژ خواهد داشت که البته می‌توانید از این شارژر برای سایر دستگاه‌های سامسونگ نیز بهره ببرید.

ارتقاء در دوربین گلکسی نوت 9 نسبت به گلکسی اس 9 پلاس و تغییرات نرم افزاری در رابط کاربری و دستیار هوشمند بیکس‌بی نیز سایر مواردی هستند که می‌توان از این پرچمدار جدید سامسونگ انتظار داشت. همچنین یک شایعه‌ی دیگر نیز در مورد نوت جدید مطرح شده، احتمال دارد که یک نسخه‌ با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از این محصول نیز در بازار چین و کره عرضه شوند تا با محصولات چینی قدرتمند امروزی رقابت کند.

آیا خرید گلکسی نوت 9 ارزشمند است؟

خب تا اینجای کار احتمالا با خودتان فکر می‌کنید که چرا نباید چنین گوشی هوشمند قدرتمند و پر امکاناتی را نخرید؟ دو دلیل عمده در پاسخ به این سوال وجود دارد.


بیشتر بخوانید: قیمت گلکسی نوت ۹ مشخص شد ؛ یک گوشی ۱۲ میلیون تومانی!


دلیل اول همان گونه که پیش‌تر اشاره شد، گلکسی نوت 9 یک نسخه‌ی ارتقاء یافته از نوت 8 محسوب می‌شود و نه یک محصول انقلابی. در واقع با خرید گلکسی نوت 9 تنها یک نسخه ارتقا یافته از مدل فعلی در اختیار خواهید داشت. بر اساس روندی که پیش از این از سامسونگ شاهد بودیم حتی این کمپانی بزرگ نیز قادر نیست هر سال یک دستگاه با طراحی کاملا جدید ارائه کند و طبق این الگو 2018 نیز سال پیشرفت‌های جزئی محصولات سامسونگ است.

آیا خرید گلکسی نوت 9 ارزشمند است؟

اما دلیل دوم و مهم‌تر این‌که طبق گفته‌ی مجله‌ی فوربس، بر هیچکس پوشیده نیست که گلکسی نوت 9 اولویت اصلی سامسونگ نبوده و این کمپانی با عرضه‌ی زودتر از موعد آن به نوعی این محصول را از سر راه برداشته تا با تمرکز بیشتر بر روی محصول انقلابی خود برای سال 2019 تمرکز کند.

بله اکنون داریم در مورد پرچمداران سال آینده‌ی میلادی سامسونگ صحبت می‌کنیم، یعنی گلکسی اس 10 و دستگاه مورد انتظار احتمالی با نام گلکسی ایکس.


تماشا کنید: ملاقات با سامسونگ گلکسی ایکس ؛ پرچم‌داری از آینده


در مجموع شکی نیست که سامسونگ می‌خواهد با پرچمداران 2019 خود، خریداران را شیفته و شگفت‌زده کند و حتی گفته شده که امکاناتی مانند سنسور اثر انگشت اولتراسونیک تلفیق شده با نمایشگر نیز به عمد در گلکسی نوت 9 استفاده نشده تا در گلکسی اس 10 تاثیر بیشتری روی خریداران داشته باشد.

ضمنا گلکسی نوت 9 قاتل اصلی پرچمدار جدید اپل نخواهد بود، بلکه سامسونگ این نقش را به پرچمداران 2019 این کمپانی واگذار خواهد کرد که بر اساس شایعات در ژانویه 2019 معرفی می‌شوند.


تماشا کنید: گلکسی اس 10 پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای


بنابراین با وجود اینکه گلکسی نوت 9 یک محصول بسیار خوب خواهد بود اما توجه به نکات مطرح شده ممکن است بخواهید برای خرید این محصول کمی بیشتر فکر کنید و به یاد داشته باشید که احتمالا با چند ماه صبر بیشتر بتوانید یک محصول بسیار ویژه‌تر را خریداری کنید. حالا وقت آن است که به تماشای ویدئوی جذاب این مطلب بنشینید و به ما بگویید که آیا مشتاق به خرید گلکسی نوت 9 هستید؟

آخرین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مدل s9+ و note 8 و 9 واقعا شکیل و زیبا هستند و به یک دلیل می گویم که بخرید زیرا مدل های جدید حالا حالا ها نمی ایند

    پاسخ