;
coinex

در جنگ اقتصادی ایران ارز دیجیتال اولویت ندارد!

ارز دیجیتالی در شرایط کنونی و جنگ اقتصادی ایران در اولویت نیست. این جمله را عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام نمود.

به گزارش تکراتو، معصومه آقاپورعلیشاهی به اهمیت ارزهای دیجیتال و نبود قانون در این زمینه اشاره کرده است. وی اعلام نموده که قوانینی در خصوص فضای مجازی در فراکسیون تولید و اشتغال مطرح است، بحث مفصلی در ارتباط با قوانین و شرایطی ارز دیجیتال وجود دارد و اقدامات خاصی قرار است در این زمینه صورت گیرد.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد استفاده از بیت کوین توسط ایران برای مقابله با تهدید آمریکا


جنگ اقتصادی ایران و اهمیت ارز دیجیتالی در این شرایط

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان نمود که در جنگ اقتصادی ایران و شرایط فعلی باید از حداقل‌ها استفاده کرد و برای تامین و حفظ حقوق مصرف کننده از فضای مجازی کمک گرفت. به گفته‌ی وی اصلاح قوانینی مانند مالیات بر ارزش افزوده و ساختار نظام بانکی بر ارزهای دیجیتال اولویت دارند.

جنگ اقتصادی ایران و ارز دیجیتالی

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم شورای اسلامی، بیان کرد که با استفاده از این فضاها می‌توان دست دلالان را قطع کرد و اجازه نداد قیمت‌ها به صورت نجومی بالا برود. به گفته وی فضای دیجیتال کانالیزه شده است و می‌تواند میزان آسیب پذیری مصرف کننده را کاهش دهد.


بیشتر بخوانید: آیا ایران با استفاده از ارز مجازی ملی تحریم ها را دور خواهد زد؟


وی بیان نمود که در مجلس هم برای ارزهای دیجتیال اقداماتی صورت گرفته ولی از آنجایی که ایران در جنگ اقتصادی قرار دارد، اصلاح قوانینی چون مالیات بر ارزش افزوده و اصلاح ساختار بانکی ایران ، بیشتر در اولویت قرار دارند.

جنگ اقتصادی ایران

وی در مورد نبود یک پشتوانه‌ی قضایی برای خرید و فروش ارز دیجیتال سخن گفت و اعلام نمود که خرید و فروش ارز دیجیتال غیرقانونی است و افرادی که چنین کاری کرده‌اند باید بدانند که از پشتوانه قضایی ایران برخوردار نیستند. بنابراین توصیه می‌شود که مردم از حضور در این فضاها بپرهیزند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: icana

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر