;
coinex

ایران در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیما خوداتکا شده است

ایران در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیما خوداتکا شده است. این خبر را دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

به گزارش تکراتو، ایران در زمینه تعمیر و نگهداری انواع هواپیما به خوداتکایی رسیده است. منوچهر منطقی بیان نمود که یکی از موفقیت‌هایی که ایران بعد از انقلاب به آن دست یافته است، توسعه صنعت تعمیر و نگهداری هواپیما است.


بیشتر بخوانید: جنگنده پنهانکار ایران ؛ وقتی نشنال اینترست هواپیمای رادارگریز ایران را نقد می‌کند


تعمیر و نگهداری هواپیما در ایران

منطقی در مورد تعمیر و نگهداری هواپیما در کشور اعلام نمود که:

یکی از موفقیت‌هایی که بعد از انقلاب کسب کردیم توسعه و پیشرفت صنعت تعمیر و نگهداری انواع هواپیماهای نظامی، بالگردها و انواع هواپیماهای تجاری بوده است.

 تعمیر و نگهداری هواپیما

وی در ادامه اعلام کرد که می‌توان گفت ایران در این زمینه خود اتکا شده و این  قابلیت را دارد که به دیگر کشورهای منطقه هم خدمات تعمیر و نگه داری هواپیما را ارائه دهد.


بیشتر بخوایند: تحویل هواپیما به ایران ؛ ATR تعداد ۵ هواپیما به ایران تحویل داد


به گفته منطقی، بسیاری از کشورهای جهان در حوزه طراحی و ساخت پهپاد خوداتکا نیستند و اگر پهپادی را طراحی می‌کنند، عمده اجزای آن را از کشورهای دیگر تهیه می‌کنند، اما ایران خود اتکاست و خود می‌تواند تمامی مراحل کار را انجام دهد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر