;
coinex

پیش بینی‌های جهرمی در مورد آینده بازار موبایل ایران؛ گوشی نو بخریم یا دست دوم؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد آینده بازار موبایل سخن گفت و خبر از برخورد با متخلفانی داد که با ارز دولتی گوشی وارد کرده، ولی به نرخ ارز آزاد آن را فروخته‌اند.

به گزارش تکراتو، بعد از اینکه نرخ دلار افزایش پیدا کرد، قیمت گوشی‌های تلفن همراه نیز در بازار افزایش یافت. البته با وجود اینکه تعدادی ارز دولتی دریافت کرده بودند اما اقدام به فروش گوشی با ارز آزاد نمودند.


بیشتر بخوانید: بررسی آمار جدیدی از واردات موبایل به کشور ؛ افزایش واردات تلفن همراه


پیش بینی‌های جهرمی در مورد آینده بازار موبایل ایران

وزیر ارتباطات در مورد قیمت گوشی تلفن همراه و قدرت خرید مردم اعلام کرد که در صورتی که نرخ دلار و قیمت گوشی در بازار کاهش نیابد این احتمال وجود دارد که مردم به خرید گوشی‌های دست دوم روی آورند.

آذری جهرمی ادامه داد که این احتمال نیز وجود دارد که نوع گوشی‌های قابل استفاده مردم تغییر کند و گوشی‌هایی با قیمت‌های مناسب تر جای گوشی‌های کنونی را بگیرد. قیمت گوشی در بازار بسیار افزایش یافته و کسی تمایلی به خرید گوشی ندارد.

البته پیش از این نیز اعلام شد که قرار است تعدادی از تلفن‌های همراهی که احتکار شده‌اند وارد بازار شوند و این مسئله می‌تواند اندکی به کاهش قیمت گوشی در بازار کمک کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: yicnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خاک بر سرت احمق… اینم شد حرف حساب؟ خب بی عقل اینو بچه هم میدونه پول نداشته باشی کمترشو میخری…. بزدل احمق

    پاسخ