;
coinex

مقایسه سرعت گلکسی نوت 9 با آیفون 10 ؛ گوشی سریع‌تر کدام است [تماشا کنید]

در این مطلب ویدیوی مقایسه سرعت گلکسی نوت 9 با آیفون 10 اپل را برای شما آماده کرده‌ایم و توصیه می‌کنیم حتما تا انتها با ما همراه باشید.

آیفون 10 که در این ویدیو مشاهده خواهید کرد به سیستم عامل جدید iOS 12 بروزرسانی شده و عملکرد آخرین نسخه از این سیستم عامل را در برابر جدیدترین پرچمدار قدرتمند سامسونگ به شما نشان می‌دهد.

گلکسی نوت 9 نیز از همان چیپست پردازنده مشابه گلکسی اس 9 پلاس استفاده می‌کند؛ هرچند که یک سیستم خنک کننده جدید کربنی و تغییرات کوچک نرم افزاری در رابط کاربری این دستگاه ایجاد شده تا سرعت کلی نوت 9 نسبت به پرچمدار سری اس سامسونگ بهبود یابد. اما باید دید در عمل چه اتفاقی خواهد افتاد.

مقایسه سرعت گلکسی نوت 9 با آیفون 10 اپل

در مرحله اول تست سرعت گلکسی نوت 9 در برابر آیفون 10 بوت شدن این دو محصول با یکدیگر مقایسه شده و خواهید دید که گلکسی نوت 9 با اختلاف بسیار کمی این رقابت را پیروز می‌شود؛ البته این تنها آغاز ماجرا است، بنابراین عجله نکنید. هرچند که به طور کلی انتظار می‌رود پرچمدار 2018 سامسونگ سریع‌تر از پرچمدار سال گذشته کمپانی آیفون عمل کند.

تماشا کنید: بررسی ویژگی های قلم S Pen گلکسی نوت 9

برای مقایسه سرعت این دو گوشی ، تمامی برنامه‌های پس زمینه حافظه رم بسته شده و سپس باز کردن اپلیکیشن‌ها آغاز می‌شوند. ابتدا دو اپلیکیشن سیستمی شماره گیر و تنظیمات دستگاه روی هر دو گوشی باز می‌شوند و خواهیم دید که ظاهرا بهبودهایی که اپل در آی او اس جدید آیفون 10 ایجاد کرده، موجب سرعت بیشتر این محصول نسبت به رقیب قدرتمند خود شده است.

در همین ابتدای رقابت، آیفون پیش می‌افتد. سپس دو بازی نسبتا معمولی Subway Surfers و Smash Hit به اجرا در می‌آیند و پیشتازی آیفون 10 در این دو بازی نیز حفظ می‌شود. تا به اینجای کار ظاهرا عملکرد آیفون در بروزرسانی نرم افزاری محصول خود بسیار خوب بوده و باید دید ادامه این رقابت چگونه پیش خواهد رفت.

مقایسه سرعت گلکسی نوت 9 با آیفون 10 اپل

سپس چند اپلیکیشن غیر سیستمی پرکاربرد از جمله اسپاتیفای، اسنپ چت و نت فلیکس بر روی هر دو گوشی هوشمند به اجرا در می‌آیند و رقابت تنگاتنگ‌تر از قبل می‌شود، زیرا در یکی دو مورد از این برنامه‌ها همان گونه که خواهید دید، سرعت گلکسی نوت 9 با اختلاف جزئی بیشتر از آیفون 10 اپل است.

البته پیروزی هر دو محصول در هر برنامه نسبت به یکدیگر بسیار نزدیک بوده و اختلاف اجرای برنامه‌ها نهایتا در حد یک ثانیه به نظر می رسد. در مرحله بعدی مقایسه سرعت نوت 9 با آیفون X بازی جذاب و گرافیکی سنگین آسفالت 9 در هر دو دستگاه به اجرا در می‌آید و این بار نیز پرچمدار اپل با اختلاف بسیار اندک سریعتر از رقیب خود را نشان می‌دهد.

اما هواداران گلکسی نوت 9 نگران نباشند، زیرا هنوز بخش مهمی از این رقابت باقی مانده و آن مقایسه مدیریت حافظه رم در این دو محصول است؛ احتمالا آنجا پرچمدار سامسونگ می‌توانند بازی را به نفع خود تغییر دهد.

تماشا کنید: بهترین ویژگی های گلکسی نوت ۹ سامسونگ

البته پیش از ورود به بخش دوم این رقابت چند اپلیکیشن غیر سیستمی دیگر نیز روی هر دو دستگاه به اجرا در می‌آیند که گلکسی نوت 9 موفق می‌شود برنامه‌های اینستاگرام، یوتیوب، کورا و ساند کلاد را سریعتر ازپرچمدار اپل اجرا کند. در مقابل آیفون 10 تنها در اجرای فتوشاپ اکسپرس و اپلیکیشن دوربین سریع تر از پرچمدار سامسونگ است.

در آخرین مرحله دور اول از تست سرعت گوشی، سرعت بارگذاری دو وب سایت مختلف در اپلیکیشن‌های مرورگراختصاصی هر دو دستگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد که در این بخش نیز می‌توان گفت، گلکسی نوت 9 با اختلاف اندکی پیروز این رقابت است.

تست سرعت گلکسی نوت 9 با آیفون X

در مرحله دوم مقایسه سرعت نوت 9 با آیفون 10 همانطور که خواهید دید و البته مورد انتظار ما نیز بود، فبلت نوت 9 عملکرد بی‌نقصی در باز نگه داشتن تمامی برنامه‌های مذکور در حافظه رم دستگاه داشته و همه برنامه‌ها از جمله بازی‌های سنگین را کاملا باز و آماده اجرا برای شما نگه خواهد داشت. در مقابل پرچمدار 2017 آیفون با وجود این که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد اما دو بازی Subway Surfers و آسفالت 9 به علاوه اپلیکیشن یوتوب در آیفون 10 مجددا بارگذاری می‌شوند.

تماشا کنید: مقایسه سرعت هواوی پی 20 پرو با آیفون 10 اپل

اکنون بیش از این شما را منتظر نگه نمی‌داریم و دعوت می‌کنیم به تماشای مقایسه سرعت گلکسی نوت 9 با آیفون 10 بنشینید و سپس به ما بگویید به نظر شما بهبودهایی که در iOS 12 توسط اپل ایجاد شده، تا چه اندازه در افزایش سرعت پرچمدار 2017 اپل موثر بوده و شما کدام یک از این دو گوشی را سریع‌تر می‌دانید؟

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر