;
coinex

ممنوعیت ارسال پیامک فلش برای اپراتورهای موبایل اعلام شد

ارسال پیامک فلش برای اپراتورهای موبایل ممنوع شد. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این مورد به اپراتورهای موبایل هشدار داد.

به گزارش تکراتو، در این چند وقت که قوانین مختلفی برای ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی در نظر گرفته شده‌ است، اپراتورها هم با مشکلاتی برای ارسال پیامک رو به رو شده‌اند. اپراتورها جدیدا اقدام به ارسال پیامک فلش نموده‌اند که البته رگولاتوری به آنها هشدار داده است.

منظور از پیامک فلش آن دسته از پیام‌هایی است که ناگهان روی صفحه نمایشگر گوشی ظاهر شده اما در بخش پیامک‌ها ذخیره نمی‌شوند.


بیشتر بخوانید: آموزش قطع پیامک های تبلیغاتی در سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل


ممنوعیت ارسال پیامک فلش برای اپراتورها

قوانین وضع شده در مورد ارسال پیامک‌های تبلیغاتی باعث شد تا سودجویی اپراتورها هم تحت تاثیر قرار گیرد. با این کار ابتکار عمل  در اختیار مشترکان تلفن همراه قرار گرفت؛ به طوری که آنها هر زمان که اراده کردند سرویس‌های خود را متوقف کنند.

لازم به ذکر است که ارسال پیامک فلش سال ممنوع اعلام شده بود اما برخی اپراتورها با وقفه چند ماهه اقدام به ارسال این پیامک‌ها نموده‌اند. اما سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به انها هشدار داده و گفته است که ارسال هر نوع پیامکی از این طریق (فلش) چه در قالب تبلیغات و چه اطلاع‌رسانی ممنوع است و با اپراتورها برخورد خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید :

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر