;
coinex

آنتن دهی موبایل در مترو هیچ مشکلی ندارد!

آنتن دهی موبایل در مترو مشکلی ندارد. مهندس فرنوش نوبخت اعلام کرد که در حال حاضر خلاء آنتن دهی در هیچ کدام از خطوط متروی تهران و حومه وجود ندارد.

به گزارش تکراتو، مترو با وجود اینکه تاکنون مشکلات زیادی داشته است اما توانسته رفته رفته آن مشکلات را رفع کند. اما یکی از مشکلاتی که در مورد صحبت می‌شود آنتن دهی موبایل در مترو است که گاها دچار مشکل می‌شود. ممکن است شما هم چنین تجربه‌ای را داشته باشید اما مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو آن را قبول ندارد و معتقد است که پوشش شبکه موبایل متروی تهران کامل است.


بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: پارازیت با آنتن دهی موبایل ارتباطی ندارد


آیا آنتن دهی موبایل در مترو هیچ مشکلی ندارد؟

مهندس فرنوش نوبخت در پاسخ به مشکل آنتن دهی درست اپراتورهای تلفن همراه در ایستگاه‌های مترو اعلام کرد که در حال حاضر خلاء آنتن دهی در هیچ کدام از خطوط متروی تهران و حومه وجود ندارد زیرا در تمامی ایستگاه‌های مترو دو اپراتور همراه اول و ایرانسل سرویس دهی دارند.

وی با بیان اینکه وضعیت ارتباطات همراه در متروی تهران مناسب است و در تمام ایستگاه‌های زیرزمین مشکلی در برقراری ارتباط وجود ندارد ادامه داد که آنتن‌های3G  و4G  نیز در ایستگاه‌های زیرزمینی وجود دارند. همچنین پوشش دهی اینترنت نیز در شهر زیرزمینی مناسب است.


بیشتر بخوانید : تاثیرات امواج موبایل ؛ قانون حفاظت در برابر اشعه چیست؟


نوبخت ادامه داد که گاها اختلال در آنتن دهی موبایل در مترو وجود دارد و این قعطی‌ها ممکن است مشکل فنی اپراتورها باشد که معمولا در اولین فرصت توسط آنها برطرف می‌شود و برطرف کردن نقص فنی و تعمیر و نگهداری برعهده خود اپراتورهاست.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطر نشان کرد که خطوط مترو و ایستگاه‌های آن هم بخشی از شهر هستند و جزو فعالیت اپراتورهاست که باید به سمت توسعه شبکه ارتباطی و پوشش دهی‌شان بروند. اپراتورها در تمامی ایستگاه‌ها سرویس دهی دارند و  در حال حاضر خلاء آنتن‌دهی وجود ندارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر