;
coinex

دوربین پنج گانه در گوشی مرموزی از نوکیا خودنمایی کرد

تصویر یک گوشی جدید و البته مرموزی از نوکیا در فضای آنلاین دیده شد. این تصویر تنها قسمتی از پنل پشتی این دستگاه را نشان می‌دهد، اما موضوعی که بسیار جلب توجه می‌کند دوربین پنج گانه ای است که در قسمت پشت این گوشی دیده می‌شود.

تصویر منتشر شده از این گوشی که آن را به نوکیا منتسب می‌دانند، علاوه بر این دارای یک فلاش LED نیز بوده و 5 سنسور دوربین اصلی آن به شکلی نامنظم در پنل پشتی جای گرفته‌اند. اگر قرار باشد که این محصول پا به دنیای واقعی بگذارد، اولین گوشی هوشمندی است که دوربین اصلی آن به پنج سنسور مجهز خواهد بود.

دوربین پنج گانه در گوشی نوکیا

منبع این خبر اشاره می‌کند که پیش از این شایعاتی از وجود یک گوشی نوکیا با چهار سنسور دوربین منتشر شده بود، اما تاکنون چیزی از وجود دوربین پنج گانه نشنیده بودیم. احتمالا وب‌سایت androidheadlines در این زمینه اشتباه می‌کند؛ چرا که چندی قبل ویدیویی از کانسپت گوشی نوکیا به نمایش درآمد که 5 سنسور دوربین را در پنل پشتی آن نشان می‌داد.

تماشا کنید: با انتشار یک ویدیو از کانسپت نوکیا ۱۰ دوربین پنچ گانه آن رخ نشان داد

تصویر ارائه شده (عکس زیر) در اصل در بایدو به اشتراک گذاشته شده، اما مدت کوتاهی پس از آن سریعا حذف گردید. البته لازم به ذکر است که این تصویر یک گوشی واقعی نیست و احتمالا تنها به یک نمونه اولیه اشاره دارد.

تصویر منتشر شده از این گوشی که آن را به نوکیا منتسب می‌دانند، علاوه بر این دارای یک فلاش LED نیز بوده و 5 سنسور دوربین اصلی آن به شکلی نامنظم در پنل پشتی جای گرفته‌اند

البته به جز دوربین پنج گانه چیزهای بیشتری نیز وجود دارد. نام تجاری اندروید وان در پایین پنل پشتی حک شده و برند نوکیا در وسط این پنل دیده می‌شود. برند زایس نیز به خوبی خودنمایی می‌کند. هیچ سنسور اثر انگشتی در این قسمت دیده نمی‌شود پس این احتمال وجود دارد که این حسگر در درون نمایشگر تعبیه شده باشد.

در کل تصویر ارائه شده گوشی پر رمز و رازی را به تصویر کشیده است. اعتقاد بر این است که اچ ام دی گلوبال در نهایت از یک گوشی با 5 سنسور دوربین رونمایی خواهد کرد، اما اینکه زمان رونمایی و یا اسم این گوشی چه خواهد بود، هنوز جواب دقیقی برای آن وجود ندارد. پس همچنان باید منتظر باشیم.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

پیشنهاد سردبیر:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر