;
coinex

آیفون Xs Plus یا آیفون Xs Max ؛ نام پرچمدار 2018 اپل چه خواهد بود؟

گوشی پرچمدار اپل چه نامیده خواهد شد؟ تاکنون گمان می‌شد که جانشین آیفون X با نام آیفون ایکس اس پلاس (iPhone Xs Plus) معرفی خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها قصد دارند از پسوند پلاس صرف‌نظر کرده و این دستگاه را با نام آیفون ایکس اس مکس (iPhone Xs Max) روانه بازار کنند.

تحلیلگران حضور سه مدل آیفون 2018 را پیش‌بینی کرده‌اند. دو مدل از این دستگاه‌ها به پنل اولد مجهز بوده و نسخه سوم که ارزان‌تر نیز خواهد بود با یک نمایشگر LCD تولید خواهد شد. در بین آیفون های 2018 یک مدل بزرگ با نمایشگر 6.5 اینچی وجود دارد که بنابر گفته برخی منابع معتبر، آیفون Xs Plus نامیده می‌شود.

آیفون Xs Plus یا آیفون Xs Max

از لحاظ فنی، جانشین آیفون X می‌تواند آیفون Xs نامیده شود. این همان استراتژی قدیمی اپل در نامگذاری آیفون‌ هاست. یک ارتقا نصف و نیمه با پسوند S دیده می‌شد و مدل بعدی ارتقا بالاتری نسبت به مدل سال قبل پیدا می‌کرد. همین شیوه در آیفون 2018 نیز به کار گرفته خواهد شد.

تاکنون گمان می‌شد که جانشین آیفون X با نام آیفون ایکس اس پلاس (iPhone Xs Plus) معرفی خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها قصد دارند از پسوند پلاس صرف‌نظر کرده و این دستگاه را با نام آیفون ایکس اس مکس (iPhone Xs Max) روانه بازار کنند.

تا این لحظه هنوز مشخص نیست که چرا اپل به جای عبارت پلاس از مکس برای پسوند پرچمدار آیفون 2018 استفاده کرده کرده است؟ برخی اعتقاد دارند که این نامگذاری به مدل 6.1 اینچی آیفون باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات درباره آیفون های ۲۰۱۸ ؛ آیفون Xs جانشین آیفون ۱۰

آیفون 6.1 اینچی کمی بزرگتر از آیفون X استاندارد خواهد بود و این موضوع ممکن است که خریداران را به اشتباه بیاندازد، البته این دلیلی است که وب‌سایت 9to5mac آن را بیان می‌کند. با این وجود آیا اپل قصد دارد تا از پسوند پلاس برای نسخه آیفون 6.1 اینچی استفاده کند؟ این موضوع تقریبا بعید به نظر می‌رسد و با استراتژی‌های قبلی اپل نیز همخوانی ندارد.

در هر صورت هنوز هم مشخص نیست که کوپرتینو از چه شیوه‌ای برای نامگذاری آیفون های 2018 بهره خواهد برد. این مشکل سال گذشته نیز وجود داشت، اما در هر صورت پرچمدار اپل در سال جاری احتمالا آیفون ایکس اس مکس خواهد بود و نه آیفون ایکس اس پلاس.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر