;
coinex

حمایت دانشگاه تهران و شرکت مخابرات از استارتاپ های حوزه فناوری

استارتاپ های حوزه فناوری اطلاعات در کشور حمایت می‌شوند. دانشگاه تهران و شرکت مخابرات ایران در این زمینه با هم همکاری می‌کنند.

به گزارش تکراتو، رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اعلام کرده که این دانشگاه با شرکت مخابرات ایران به منظور حمایت از استارتاپ های حوزه فناوری تفاهم نامه‌ای امضا کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: معافیت مالیاتی استارتاپ ها ؛ شرکت های نوپا از پرداخت مالیات معاف می شوند


حمایت از استارتاپ های حوزه فناوری اطلاعات

محمدرضا زالی علاوه بر اعلام خبر حمایت از استارتاپ های حوزه فناوری بیان نمود که براساس معتبرترین شاخص‌های علمی دنیا ایران جزو ۲۰ کشوری است که نرخ استارتاپی بالایی دارد. به گفته وی عدم تامین مالی یکی از مشکلات استارتاپ‌های حوزه نرم‌افزار در کشور است.

رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران ادامه داد که به منظور برطرف کردن موانع برای کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات، تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت مخابرات ایران امضا کرده‌اند تا از طریق آن از استارتاپ های حوزه فناوری حمایت شود و به این وسیله مانع خروج آنها از کشور شوند.

زالی در پایان تصریح کرد که در این شتابدهنده‌ها، امکان بهره‌برداری خدمات از طریق زیرساخت‌های مخابرات ثابت و همراه با بیش از 50 میلیون مشترک، برای کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم شده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر