;
coinex

بیانیه مبین نت در مورد اختلالات اخیر شبکه اینترنت ثابت TD-LTE

شبکه اینترنت ثابت TD-LTE مبین نت دچار اختلال شده بود که روابط ‌عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت در این مورد بیانیه‌ای صادر کرده است.

به گزارش تکراتو، سرویس‌ TD-LTE مبین نت دچار اختلال شده بود که این مسئله عدم دسترسی کاربران  تهرانی و بعضی شهرستان‌ها را به دنبال داشت. این شرکت در مورد این اتفاق بیانیه‌ای صادر کرده است.

اختلال در شبکه اینترنت ثابت TD-LTE

روابط‌عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت درباره اختلال در شبکه اینترنت ثابت  TD-LTEبیانیه‌ای صادر کرده است.

مبین نت اعلام کرده که اختلالات اخیر به دلیل اشکال در اتصال آنتن‌های رادیویی به سیستم تعیین موقعیت جهانی (GPS) به وجود آمده و منجر به قطعی در شبکه اینترنت TD-LTE مبین‌نت در شهرهای تهران و برخی از شهرهای حومه شده است.

مبین‌نت بنا به صیانت از حقوق مشترکین علی‌رغم اینکه منشاء این اختلالات کاملا خارج از شبکه مبین‌نت هستند تمامی توانمندی مجموعه‌ی‌ خود را برای رایزنی و مذاکره در راستای حل مشکل و پایداری مجدد شبکه به‌کار گرفته است.

شرکت ارتباطات مبین‌نت موجودیت خود را وامدار مشترکین خود می‌داند و براین اساس اعلام می‌دارد به محض پایان ناپایداری، برنامه‌ی وسیعی را برای جلب رضایت مشترکین خود و جبران خسارت ایشان در مناطق دچار اختلال به اجرا درخواهد آورد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر