;
coinex

برای شکایت از سرویس های اینترنتی از صندوق پستی استفاده کنید

کاربران از این پس می‌توانند برای شکایت از سرویس های اینترنتی از صندوق پستی که برای این منظور راه اندازی شده است استفاده کنند.

به گزارش تکراتو، مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات از فراهم شدن امکان اعلام شکایت در حوزه ICT در قالب صندوق پستی ۱۹۵ خبر داد.

نحوه شکایت از سرویس های اینترنتی

ولی‌الله مرادی در مورد نحوه شکایت از سرویس های اینترنتی اعلام کرد که همزمان با راه‌اندازی سامانه جدید رسیدگی به شکایات مردمی (۱۹۵) مبتنی بر مکان نمای جغرافیائی، تصمیم گرفته شده تا به منظور ایجاد دسترسی بیشتر و شرایط آسانتر برای ثبت و پیگیری شکایت‌های مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صندوق پستی ۱۹۵ در شبکه پست جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شود.

به گفته وی امکان دریافت شکایات مکتوب از سراسر کشور پیش‌بینی شده و از این پس تمامی مشترکان سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات می‌توانند شکایت خود را از طریق این صندوق پستی ارسال کنند.

به گفته وی برای شکایت، درج موضوع شکایت، شرح کامل مشکل، اعلام عنوان اپراتور یا ارائه‌کننده خدمات، شماره تلفن همراه، ثابت و آدرس فرستنده به منظور انعکاس پاسخ نهایی لازم است و باید به صندوق پستی ۱۹۵ به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارسال شود.

مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات رگولاتوری در پایان تاکید کرد که پیش‌بینی‌های لازم برای بررسی، رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ارسالی در سریع‌ترین زمان انجام خواهد شد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر