;
coinex

ترخیص ۵ هزار گوشی تلفن همراه از گمرک توسط شرکت‌های وارد کننده

فروشندگان دستگاه‌های مخابراتی و گوشی تلفن همراه  خبر از ترخیص ۵ هزار گوشی تلفن همراهِ یک شرکت وارد کننده قدیمی دارای مجوز داد.

به گزارش تکراتو، مهدی محبی به انتظار 6 ماهه تلفن‌های همراه در گمرکات کشور اشاره کرد و اعلام نمود که تعدادی از 600 هزار دستگاه تلفن همراه که در گمرکات کشور دپو شده ‌بودند ترخیص شده‌اند.


بیشتر بخوانید: کاهش قیمت گوشی ممکن نیست؛ گوشی هرگز به قیمت قبل از گرانی برنمی‌گردد!


ترخیص ۵ هزار گوشی تلفن از گمرک

محبی در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد ترخیص ۵ هزار گوشی، به نامه نگاری اتحادیه با سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده برای تعیین تکلیف این گوشی‎ها سخن گفت. به گفته وی از زمان ترخیص این کالا هنوز سازمان حمایت قیمت گذاری تلفن‌ها را برای عرضه به بازار اعلام نکرده است.

رئیس فروشندگان دستگاه‌های مخابراتی و گوشی تلفن همراه ادامه داد که این تلفن‌های همراه با ارز آزاد وارد کشور شده‌اند و سازمان حمایت با در نظر گرفتن هزینه‌های انجام شده برای واردات باید آنها را تعیین نرخ کند.

محبی در پایان اعلام کرد که بازار تلفن همراه نیازمند عرضه سالانه 12 تا 14 هزار دستگاه تلفن همراه است و ادامه داد که امیدوار است با ترخیص گوشی‌های مانده در گمرک و صدور اجازه فروش کالاهای ترخیص شده بازار تلفن همراه آرام گردد.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر