;
coinex

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ؛ قیمت خودرو در زمان تحویل مشخص می‌شود

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو برای خودرو اولی‌ها مشخص شد. طرح پیش فروش این شرکت پس از دریافت مجوزهای لازم اجرا خواهد شد.

به گزارش تکراتو، بعد از طرح پیش فروش محصولات سایپا اکنون نوبت به شرکت ایران خودرو است که شرایط خود را اعلام کرده و تاریخ پیش فروش را مشخص نماید. معاون مدیر عامل بازاریابی و فروش این شرکت در مورد شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام کرد که این طرح به زودی اجرای خواهد شد.


بیشتر بخوانید: طرح‌های عجیب فروش سایپا و ایران خودرو هم نتوانست قیمت خودروها را کاهش دهد


شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو

مصطفی خان کرمی در ادامه بیان نمود که شرکت ایران خودرو به عنوان پیشتاز در صنعت خودرو سازی کشور، در هر دوره ثبت نام با ابتکاری تازه سعی در توزیع عادلانه خودرو میان مشتریان واقعی دارد. وی تاکید نمود که محدود کردن ثبت نام برای خودرو اولی‌ها و یا افراد فاقد خودرو، با اعتماد به مشتریان و تکمیل فرم خود اظهاری در برنامه قرار گرفته است.

خان کرمی اظهار داشت که در این ثبت نام علاوه بر شرایط محدود کننده قبلی، لیست کد ملی مشتریانی که در ثبت نام اخیر شرکت سایپا موفق به ثبت نام شده‌اند نیز از شرکت سایپا اخذ و امکان ثبت نام این افراد وجود نخواهد داشت.

وی متذکر شد که مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خود اظهاری اخذ ولی در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام‌های لازم راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه ودیعه عینا مسترد می‌گردد.

در پیش فروش محصولات فرآیند انتخاب نمایندگی انجام نمی‌شود

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش این شرکت یادآور شد که یکی دیگر از شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو، خروج فرآیند انتخاب نمایندگی از پروسه ثبت نام است. به گفته وی ‌این فرآیند که باعث کندی ثبت نام می‌شود، پس از انتخاب خودرو و واریز وجه توسط مشتریان قابل اجرا خواهد بود .انتخاب نمایندگی در ادامه و در روزهای آتی توسط مشتری انجام می‌شود.

خان کرمی همچنین اعلام کرد که در راستای افزایش اعتماد مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو در وب سایت خود امکانی را ایجاد کرده تا لیست مشتریانی که موفق به ثبت نام شده‌اند، برای عموم قابل مشاهده باشد.

ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو 5 روز ادامه دارد

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه اعلام کرد که با هدف جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی سایت شرکت، شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو در مدت 5 روز و بر اساس کد ملی مشتریان فعال خواهد بود.

تعیین قیمت خودروها در پیش فروش ویژه شرکت ایران خودرو در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد. مطابق رویه جاری در ثبت نام‌های گذشته در صورتی که مغایرتی در اطلاعات ارائه شده با مستندات مشاهده شود، قرارداد مشتریان فاقد اعتبار خواهد بود.

 

قیمت روز خودرو را در تکراتو دنبال کنید.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر