;
coinex

واردات 2 هزار سرور برای هاتگرام و تلگرام طلایی با ارز دولتی

واردات 2 هزار سرور برای هاتگرام و تلگرام طلایی آن هم با ارز دولتی خبرساز شد. این دو نسخه‌ی غیررسمی تلگرام تا پایان آذر برای مستقل شدن فرصت دارند.

به گزارش تکراتو، پیش از این گفته شد که تلگرام طلایی و هاتگرام فقط تا 15 شهریور برای بومی شدن فرصت دارند و فیلتر می‌شوند. اما این دو پیام رسان دوباره توانستند مدت فعالیت خود را تمدید کنند. تا پایان آذر به این دو پیام رسان فرصت داده شده است.


بیشتر بخوانید: خرم آبادی: تمدید مهلت فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی تمسخر دستور قضایی است!


واردات 2 هزار سرور برای هاتگرام و تلگرام طلایی

بعد از انتشار خبر عدم فیلترینگ این دو پیام رسان اکنون گفته شده که 2 هزار سرور برای هاتگرام و تلگرام طلایی با ارز دولتی وارد خواهد شد. محمد رسول کاظمی مدیر پیام رسان بومی آی گپ در توییتی از اعطای مجوز ورود ۲ هزار سرور با ارز دولتی برای این دو پیام رسان خبر داده است.


بیشتر بخوانید: تمدید مهلت هاتگرام و تلگرام طلایی تا پایان آذرماه؛ دسترسی به تلگرام ادامه دارد


واردات 2 هزار سرور برای هاتگرام و تلگرام طلایی

وضعیت این دو نسخه غیررسمی از تلگرام فعلا مشخص نیست و اینکه آیا در آینده نیز می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند قابل تشخیص نیست. باید منتظر ماند و دید که آیا این دو پیام رسان بومی می‌شوند و یا همچنان به فعالیت خود به عنوان جایگزین تلگرام در ایران ادامه می‌دهند.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر