;
coinex

تحریم‌ها تاثیری بر رونق فناوری اطلاعات در کشور نداشته است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که تحریم‌ها نتوانسته تاثیری بر رونق فناوری اطلاعات داشته باشد و کشور در این حوزه پیشرفت کرده است.

به گزارش تکراتو، حوزه فناوری اطلاعات در کشور بر خلاف حوزه‌های دیگر چون مالیات و گمرک که با رکود مواجه شده‌اند دارای رونق است. جهرمی در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که در نیاسر برگزار شد، به توسعه شهری و رشد پیرامونی در سال‌های اخیر اشاره کرد.

رونق فناوری اطلاعات با وجود تحریم‌ها

این عضو کابینه دوازدهم درباره برخی از مشکلات ارتباطی روستاهای کاشان سخن گفت و ادامه داد که تنها دو مورد شکایت مردمی در مورد عدم آنتن دهی و پوشش تلفن همراه در چهار روستا وجود داشته است.  وی افزود که از مجموع ۶۳ روستای این منطقه ۳۷ روستا به فیبرنوری متصل شدند و ۴۵ روستا نیز در فاز یک دارای بستر اینترنت پرسرعت شدند و مشکل مابقی هم تا پایان شهریور ۹۸ رفع می‌شود.

وی تاکید کرد که مدیریت در وزارت ارتباطات مبتنی بر چانه زنی نیست و با سیستم دقیق ارتباطات مردمی و دریافت و طبقه بندی مشکلات، مطابق برنامه ششم توسعه، مشکلات جمع بندی شده و در یک سال گذشته در مناطق شهری و روستایی اقدام شده است.

آذری جهرمی، فناوری اطلاعات را برخلاف دیگر حوزه‌هایی چون حوزه‌های مالیاتی، گمرکی و نفتی که با وجود تحریم‌ها دارای رکود هستند دارای رونق دانست و گفت که با وجود تحریم‌ها، وزارت ارتباطات مبلغ شش هزار میلیارد تومانی که سالانه به خزانه کشور کمک می‌کرد را امسال بالاتر از هدف تعیین شده، تامین خواهد نمود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر