;
coinex

کارخانه تولید خودروهای شاسی بلند در ساوه افتتاح می‌شود

کارخانه تولید خودروهای شاسی بلند تا 3 ماه آینده در ساوه افتتاح می‌شود. مراحل ساخت این کارخانه توسط شرکت نورا موتور پارس رو به پایان است.

به گزارش تکراتو، شرکت نورا موتور پارس در حال ساخت کارخانه‌ای برای تولید خودروهای شاسی بلند است. در این کارخانه خودروهای شاسی بلند، کراس اوور و سدان تولید خواهد شد. ساخت این کارخانه رو به پایان است و تا چند ماه دیگر افتتاح می‌شود.

کارخانه تولید خودروهای شاسی بلند افتتاح می‌شود

مسئولان استان مرکزی به همراه مدیران و کارشناسان وزرات صنعت و معدن و تجارت ضمن بازدید از فاز 1 شرکت نورا موتور در منطقه ویژه کاوه در ساوه از نزدیک در جریان چگونگی روند فعالیت این شرکت قرار گرفتند.

در این مراسم مسئولان این شرکت خصوصی برنامه‌ها و اقدامات انجام گرفته در این کارخانه را تشریح کرده و اعلام نمودند که تاکنون 80 درصد از عملیات احداث فیزیکی خطوط تولید انجام شده و پیش بینی می‌شود که تا 3 ماه آینده این خطوط آماده بهره برداری گردد.

براساس اعلام این شرکت با افتتاح این فاز در گام نخست امکان تولید خودروهای تک و دو دیفرانسیل ، سدان و حتی خودروهای دارای شاسی مستقل وجود دارد.

ممکن است این شرکت در پاییز ۹۷ خطوط تولید خود را به صورت رسمی افتتاح و در فاز نخست خودروهای خود را به صورت آزمایشی تولید و در فاز دوم نیزدر نظر دارد تا پایان سال جاری خودروهای تولیدی خود را به مشتریان تحویل دهد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر