;
coinex

قطع ۲۲ هزار سیم کارت به دلیل مزاحمت های پیامکی

مزاحمت های پیامکی باعث قطع 22 هزار سیم کارت شد. بعد از افزایش مزاحمت‌ها از این طریق ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ساماندهی شدند.

به گزارش تکراتو، براساس آمار و اطلاعات ارائه شده در پرتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا هفتم آبان ماه جاری، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ۲۲ هزار و ۱۴۲ سیم کارت شخصی را که پیامک تبلیغاتی ارسال کرده بودند، قطع کرد.

مزاحمت های پیامکی و قطع سیم کارت‌ها

سامانه دریافت شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی حدود یک سال است که با هدف دریافت شکایات مردم از پیامک‌های تبلیغاتی که از سرشماره‌های شخصی ارسال می‌شود راه اندازی شده است. بر این اساس مشترکانی که پیامک‌های تبلیغاتی و مزاحم دریافت می‌کنند می‌توانند با ارسال شماره‌ای که این پیامک به آنها ارسال شده به سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شکایت خود را گزارش کنند.

در کنار این سامانه، امکان انتخاب پیامک‌های تبلیغاتی از طریق پنل‌های پیامکی اپراتورها نیز برای مشترکان فراهم شده و در کنار آن، سامانه ۸۰۰ نیز امکان لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را فراهم کرده است. رگولاتوری با راه اندازی این سامانه در تلاش است که به مقوله مزاحمت های پیامکی برای خطوط تلفن همراه پایان دهد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر