;
coinex

ارائه تاییدیه دائم به تعدادی از گوشی‌های تلفن همراه از سوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات رادیویی خبر از ارائه تاییدیه دائم به تعدادی از گوشی‌های تلفن همراه داد. چند مدل از گوشی‌های آمریکایی اعتبار سه ساله دریافت کردند.

به گزارش تکراتو، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ماه اخیر به چند مدل از گوشی‌های برندهای امریکایی، اعتباری سه ساله یا همان تأیید گواهی دائم داده است.

ارائه تاییدیه دائم به تعدادی از گوشی‌های تلفن همراه

یکی از مهم‌ترین وظایف و اختیارات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین و پیشنهاد استانداردهای ملی مربوط به ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور به مراجع ذی‌ربط و اعمال استانداردها و ضوابط و نظام‌های کنترل کیفی و تایید نمونه تجهیزات در ارائه خدمات و توسعه و بهره‌برداری از شبکه‌های مخابراتی، پستی و فناوری اطلاعات در کشور است.

در این راستا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، براساس بررسی‌های رگولاتوری به تلفن‌های همراه اپل با عنوان آیفون‌های XSmax و XS و گوشی‌های موتورولا MOTOG5S،MOTOX4، MOTOG5SPLUS،MOTOZ2PLAY و MOTOZ2FORCE  گواهی تایید دائم داده است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر