;
coinex

تبدیل کرم به وعده های غذایی ؛ مزارع پرورش کرم منبع خوراکی آینده جهان

تبدیل کرم به وعده غذایی برای انسان، ایده یک استارتاپ هنگ کنگی است. این شرکت معتقد است که کرم ها می‌توانند به عنوان یک منبع خوراکی مغذی برای آینده جهان مورد توجه قرار بگیرند.

تصور خوردن ماکارونی یا یک همبرگر که از کرم درست شده است، چه حسی دارد؟ مطمئنا ایده درست کردن چنین غذاهایی برای ما بسیار مشمئز کننده خواهد بود، اما کاترینا انگر (Katharina Unger) معتقد است که کرم ها می‌توانند به یکی از منابع غذایی آینده جهان تبدیل شوند.

تبدیل کرم به منبع غذایی

موسس شرکت Livin Farms به شکل دیگری به کرم ها نگاه می‌کند. کاترینا که از سال 2016 مشغول ساخت انکوباتورهایی برای کرم ها بوده است، اکنون به دنبال کشت کرم خوراکی برای استفاده در رستوران هاست.

Livin Farms معتقد است که کرم های خوراکی یکی از بهترین منابع غذایی جهان خواهد بود، چراکه این نوع از کرم ها می‌توانند از پس ماند غذاها برای رشد استفاده کرده، به طور هفتگی کشت شده و به روش های مختلفی پخت شوند.

بیشتر بخوانید: شیر سوسک می‌خورید؟ این آینده غذایی جهان است!

این استارتاپ می‌‌گوید که این کرم های خوراکی طعم خوبی دارند و می‌توان از آنها به عنوان یک میان وعده خوشمزه و یا به شکل گوشت حشره‌ای در همبرگر مورد استفاده قرار داد.

اگرچه برای بسیاری از مردم جهان خوردن کرم و یا حشرات غیرقابل تصور است، اما برای مردم جنوب شرق آسیا به عنوان یک وعده غذایی مناسب شناخته می‌شود.

کاترینا انگر می‌گوید که جمعیت جهان در سال 2050 مرز 9 میلیارد نفر را رد خواهد کرد و بنابراین باید راه حل های جدیدی برای تغذیه خودمان و نسل های اینده بیابیم.

مایلز پرایس یکی از متخصصان تغذیه می‌گوید که هنوز قوانینی برای تولید پروتئین های جایگزین مانند حشرات وضع نشده است و به همین دلیل هنوز درحوزه های ایمنی غذا و مقبولیت از سوی مصرف کنندگان، ابهاماتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: dailymail

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر