;
coinex

اشتراک استوری اینستاگرام تنها برای لیست دوستان نزدیک (Close Friends List)

ویژگی اشتراک استوری اینستاگرام تنها برای لیست دوستان فراهم شد. با این ویژگی جدید شما می‌توانید استوری های اینستاگرام خود را تنها برای دوستان نزدیک خود (Close Friends List) به اشتراک بگذارید.

استوری اینستاگرام یکی از بهترین قابلیت‌های این پلتفرم است که اجازه می‌دهد تا شیرین ترین لحظاتتان را با دوستان یا فالوئرهایتان به اشتراک بگذارید.  استوری اینستاگرام روشی فوق‌العاده برای اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو‌های کوتاه در این شبکه اجتماعی است و به همین دلیل در یک سال گذشته باعث افزایش جذب کاربران و گسترش این پلتفرم در سطح جهانی شده است.

اما این قابلیت در برخی موارد با ضعف‌هایی نیز روبرو بوده است. اگر بخواهید که استوری خود را تنها با دوستان یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید، مطمئنا تا به امروز قادر به انجام آن نبودید، اما اکنون با ویژگی اشتراک استوری اینستاگرام تنها برای لیست دوستان می‌توانید چنین کاری را به راحتی انجام دهید.

اشتراک استوری اینستاگرام برای لیست دوستان

اینستاگرام اعلام کرده است که اشتراک استوری برای لیست دوستان نزدیک هم اکنون در دسترس کاربران این شبکه اجتماعی قرار دارد. اگر لیست دوستان نزدیک (Close Friends List) خود را ایجاد کرده‌اید، می‌توانید استوری‌های خود را که مایل نیستید تا بقیه دنبال کنندگان‌تان آن را مشاهده کنند، تنها برای فالوئرهای همین لیست، به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، فالور‌های خارج از این لیست امکان درخواست اضافه شده به آن را نخواهند داشت و شما تنها کسی هستید که می‌توانید براساس علاقه شخصی اعضای این لیست را تعیین کنید.

آموزش اشتراک گذاری استوری برای لیست دوستان

برای انجام این کار کافی است به پروفایل اینستاگرام خود بروید و از منوی کناری سمت راست گزینه Close Friends List را انتخاب کنید. در این بخش افرادی را که می‌خواهید به لیست دوستان خود اضافه نمایید. اگر دوستان‌تان نیز شما را به لیست دوستان نزدیک خود افزوده باشند، در هنگام دیدن استوری آنها، یک نشان سبز رنگ در کنار استوری مشاهده خواهید کرد.

این ویژگی جدید این اطمینان خاطر را برای‌تان فراهم خواهد آورد تا لحظات شخصی خود را تنها با افرادی مشخص و خاص به اشتراک بگذارید. طبق گفته اینستاگرام، این قابلیت از دیروز برای هر دو نسخه اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: تلویزیون اینستاگرام چیست ؛ آموزش استفاده از IGTV اینستاگرام


آپدیت جدید اینستاگرام در قسمت استوری برای کاربرانی است که از یکسو نگران حریم شخصی خود بوده و از طرفی دیگر علاقمند به حضور فعال در اینستاگرام هستند. اگر آپدیت اشتراک استوری برای لیست کلوز فرندز هنوز برای شما ارائه نشده است، نگران نباشید. به زودی و در طول هفته آینده آن را دریافت خواهید کرد.

اخبار اپلیکیشن را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: neowin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر